The news is by your side.

Advertisement

انٹر بورڈ کی ہزاروں امتحانی کاپیاں اینٹی کرپشن حکام کے حوالے

کراچی : اعلیٰ ثانوی تعلیمی بورڈ کی جانب سے ہزاروں امتحانی کاپیوں کا ریکارڈ اینٹی کرپشن حکام کے حوالے کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق اینٹی کرپشن کے حکام نے ناظم آباد میں واقع انٹر بورڈ آفس کے امتحانی سیکشن سے آٹھ ہزار سے زائد امتحانی کاپیوں سمیت دفتری امور کی اشیا کو بھی اپنی تحویل میں لے لیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ تحویل میں لی گئی کاپیاں سپلیمنٹری امتحانات کی ہیں تاہم کسی شخص کو حراست میں نہیں لیا گیا، اینٹی کرپشن حکام کو تحقیقات اور تفتیش کیلئے اعلیٰ ثانوی تعلیمی بورڈ کی امتحانی کاپیوں کا ریکارڈ مطلوب تھا جس کے لئے بورڈ حکام کے مطابق چیف سیکریٹری سندھ نے سیکریٹری بورڈ اور یونیورسٹیز کو ہدایت کی تھی جس کے بعد ہزاروں امتحانی کاپیوں ایک ٹرک میں بھر کر اینٹی کرپشن حکام کے حوالے کی گئیں۔

واضح رہے کہ اس سے چند ماہ قبل بھی اینٹی کرپشن حکام نے امتحانی کاپیوں اور بورڈ کے بعد معاملات کا ریکارڈ حل کرنے کیلئے دو سے تین مرتبہ اعلیٰ ثانوی تعلیمی بورڈ میں کارروائی کی، تاہم اب اعلیٰ حکام کی ہدایت کے بعد بورڈ حکام متعلقہ اور مطلوبہ دستاویزات اینٹی کرپشن حکام کو فراہم کردیتے ہیں۔

رابطہ کرنے پر انٹر بورڈ کے چیئرمین کا کہنا تھا کہ ہم نے خود ریکارڈ اینٹی کرپشن حکام کے حوالے کیا ہے جو ان کو مطلوب تھا تاہم کسی قسم کی کوئی کارروائی آج نہیں کی گئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں