The news is by your side.

Advertisement

امریکی شہر کے وہ انوکھے حقائق جو آپ کو حیرت میں ڈال دیں

لاس ویگاس : امریکی ریاست نیواڈا کا سب سے بڑا شہر لاس ویگاس دنیا کے امیر ترین شہروں میں شمار کیا جاتا ہے، یہاں دنیا بھر سے لوگ تعطیلات گزارنے اور ہنی مون کیلئے آنا پسند کرتے ہیں۔

سال1905ء میں قائم ہونے کے بعد اسے1911ء میں باضابطہ شہر کا درجہ دیا گیا۔ یہ 20 ویں صدی میں قائم کیا گیا امریکا کا سب سے بڑا شہر ہے۔

سال1931میں جب بولڈر ڈیم پر کام شروع ہوا تو اس میں شہرت آنا شروع ہوگئی جس میں نوجوان مرد کارکنوں کی ایک بہت بڑی آمد تھی، جن کے لئے تھیٹر اور کیسینو تعمیر کیے گئے تھے، زیادہ تر کام مافیاز کے ذریعے ہوا۔ ڈیم سے بجلی کی پٹی کے ساتھ ساتھ کئی نئے ہوٹلوں کی تعمیر بھی قابل عمل ہے۔

اس شہر میں روشنیوں کیلئے لگائی ٹویب لائٹس کو اگر ایک قطار میں رکھا جائے اس کی لمبائی 15ہزار کلومیٹر بنے گی، یہاں دنیا کی سب سے بڑی سرکسیں بھی لگائی جاتی ہیں۔

لاس ویگاس میں سالانہ ساڑھے چار کروڑ افراد تفریح کی غرض سے آتے ہیں۔ اس شہر میں دنیا کے تمام بڑے جادوگر روزانہ جمع ہوتے ہیں۔ خریداری، تفریح اور قمار بازی کے لیے یہ شہر بین الاقوامی شہرت بھی رکھتا ہے۔

اس کے علاوہ لاس ویگاس میں ایک بلند بالا عمارت ہے جس کا نام اسٹارٹ اسکائپڈ ہے اس کی عمارت کی لمبائی 11سو 50فٹ ہے، اس کو امریکا کا سب سے اونچا آبزرویشن ٹاور ہونے کا اعزاز بھی حاصل ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں