The news is by your side.

Advertisement

سوشل میڈیا سے شہرت حاصل کرنے والے باہمت گلوکار سے ملیے

انسان کی زندگی میں کچھ ایسے واقعات ہو جاتے ہیں جو حالات بدل دیتے ہیں، میٹرک کے طالب علم حزیفہ خان ایسے ہی ایک گلوکار ہیں جو کئی مقامات پر نظر انداز کیے گئے لیکن انھوں نے کبھی ہمت نہیں ہاری۔

ہم جانتے ہیں کہ پاکستان بھر میں بے پناہ ٹیلنٹ موجود ہے، ان چمکتے ستاروں میں حذیفہ خان کا نام بھی شامل ہے، جو کہ سوشل میڈیا پر خاصی مقبولیت رکھتے ہیں۔

حذیفہ خان کا کہنا ہے کہ جب سے ہوش سنبھالا ہے مجھے گلوکاری کا شوق ہے، میں شروع ہی سے عاطف اسلم سے متاثر تھا، کچھ بھارتی گلوکاروں سے بھی متاثر تھا، میں کافی وقت سے ان کو سنتا آ رہا ہوں اور ان کو کاپی کر رہا ہوں۔

حذیفہ نے بتایا کہ پاکستانی سنگر ندیم جعفری ان کے سرپرست ہیں، حذیفہ نے ان سے بہت کچھ سیکھا، ندیم جعفری ہی نے حذیفہ کو پہلا موقع فراہم کیا اور انھوں نے اپنی گلوکاری کے جوہر دکھائے۔

سوشل میڈیا پر مقبولیت کے حوالے سے انھوں نے بتایا کہ وہاج حنیف ایک بہت اچھے سنگر ہیں، میں نے ان سے کہا کہ آپ کے ساتھ ایک ویڈیو کرنی ہے، انھوں نے ہامی بھری، پھر ہم نے ویڈیو بنائی تو اس پر 1.8 ملین سے زیادہ ویوز آئے۔

سنگنگ کے شوق کے راستے میں آنے والی رکاوٹوں کے بارے میں وہ کہتے ہیں کہ رکاوٹیں تو آتی رہتی ہیں، کئی جگہ سے ری جیکٹ کیا گیا، اسی ریجیکشن سے انسان سیکھتا ہے اور آگے بڑھتا ہے۔

حذیفہ خان عاطف اسلم کے بارے میں کہتے ہیں کہ وہ ان کے گانے کاپی کرتے ہیں، اگر وہ اچانک سامنے آ جائیں اور ان کے سامنے پرفارم کرنا پڑے تو یہ ان کے لیے بہت بڑی بات ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں