The news is by your side.

Advertisement

آپریشن جاری رہیں گے اور تقرریاں میرٹ پر ہوں گی، عبدالمجید دستی

کراچی : قائم مقام آئی جی سندھ سردارعبدالمجید نے پولیس افسران اورجوانوں کو اپنے پہلے پیغام میں کہا ہے کہ ہم‫ سب ایک یونیفارم ڈسپلن فورس کےممبران ہیں اور قانون کی اطاعت اورپاسداری کا مکمل ادراک رکھتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق قائم مقام آئی جی سندھ سردارعبدالمجید دستی نے عہدہ سنبھالنے کے بعد اپنے پیغام میں کہا کہ گزشتہ روز عہدہ سنبھال لیا ہے اور سندھ پولیس کو مثالی ادارہ بنانے میں اپنا بھرپور کرادر ادا کریں جس کے لیے فورس کے جوانوں اور افسران کا تعاون درکار رہے گا۔

قائم مقام آئی جی سندھ سردار عبدالمجیددستی نے اپنے پیغام میں اس عزم کا بھی اعادہ کیا کہ سندھ میں جاری تمام آپریشنز جاری رہیں گے اور نیشنل ایکشن پلان و دیگر ہدایات پر عمل درآمد بھی جاری رہے گا جس کے لیے رینجرز سمیت قانون نافذ کرنے والے دیگر اداروں سے روابط کو مربوط اور منظم بنایاجائےگا۔

قائم مقام آئی جی نے اپنے پیغام میں یہ بھی واضح کیا کہ کسی پولیس آفیسر یاجونیئر رینک افسر کو ہٹایا نہیں جائے گا اور تقرریوں میں سینیارٹی کےاصولوں کی پاسداری کی جائے گی جس کے لیے میرٹ پر کسی بھی حال میں کوئی سمجھوتہ نہیں کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ سب کوقانون کی پاسداری کرناہوگی بحیثیت پولیس آفیسر دیگر کےمقابلے میں ہم لوگ زیادہ جوابدہ ہیں اس لیے اقرباء پروری اور پسندناپسندکےکلچرکوختم کرناضروری ہے اور کسی بھی معاملے میں جانبدارانہ عمل ناقابل برداشت ہوگا۔

قائم مقام آئی جی سندھ نے پولیس افسران اور جوانوں کو کہا کہ میں نےآپ کےساتھ اپنی زندگی کی تین دہائیاں گزاری ہیں یہ وقت ڈیوٹی کی پکار پر لبیک کہنےکا ہے اور کسی بھی مشکل اور سخت حالات میں آپ لوگ مجھے ہمیشہ اپنےدرمیان پائیں گے۔

اپنے پیغام کے آخر میں انہوں نے دعا کہ اللہ پاک ہم سب کی رہنمائی فرمائے اور اللہ ہم کوشیطان مردود کے وسوسوں سے دور رکھے، انہوں اپنے پیغام کا اختتام پاکستان زندہ باد، سندھ پولیس پائندہ باد کے نعرے پر کیا۔

خیال رہے گزشتہ روز سندھ حکومت کی جانب سے آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ کو عہدے سے سبکدوش کرکے عبدالمجید دستی کو قائم مقام آئی جی سندھ مقرر کردیا گیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں