The news is by your side.

Advertisement

نگراں وزیر اعظم اور آرمی چیف کی بلور ہاؤس آمد، اہلخانہ سے تعزیت

پشاور: نگراں وزیراعظم جسٹس ریٹائرڈ ناصرالملک اور پاک فوج کے سربراہ جنرل قمرجاوید باجوہ پشاور بلورہاؤس پہنچ گئے اور ہارون بلور کی شہادت پراہل خانہ سے تعزیت کی۔

تفصیلات کے مطابق نگراں وزیراعظم جسٹس ریٹائرڈ ناصرالملک اور آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجودہ پشاور میں بلور ہاؤس پہنچے اورعوامی نیشنل پارٹی کے رہنما ہارون بلور کی شہادت پراہل خانہ سے تعزیت کی۔

اس موقع پر نگراں وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا اور گورنر بھی بلور ہاؤس میں موجود تھے۔

نگراں وزیراعظم جسٹس ریٹائرڈ ناصرالملک اور پاک فوج کے سربراہ جنرل قمرجاوید باجوہ کی بلور ہاؤس آمد کے موقع پرسیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے ہارون بلور کی شہادت پر بلور خاندان سے تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ بلور خاندان دہشت گردی کے خلاف جنگ میں ثابت قدم رہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس قومی جدوجہد میں بلور خاندان کی قربانیاں گراں قدر ہیں۔ امن کے حصول کے لیے طویل سفر طے کیا ہے۔ انشا اللہ امن کی منزل بہت قریب ہے۔ ہر رنگ و نسل سے ہٹ کر اس جدوجہد میں متحد ہیں۔

پشاورخودکش حملے کا ایک اورزخمی دم توڑ گیا‘ ہلاکتوں کی تعداد 22 ہوگئی

خیال رہے کہ پشاور کے علاقے یکہ توت میں عوامی نیشنل پارٹی کی کارنرمیٹنگ کے دوران خودکش حملے میں ہارون بلورسمیت 22 افراد جاں بحق جبکہ درجنوں زخمی ہوگئے تھے۔

خودکش حملے کا مقدمہ تھانہ سی ٹی ڈی کے ایس ایچ او کی مدعیت میں درج کیا گیا جس میں انسداد دہشت گردی ایکٹ کی دفعات بھی شامل کی گئی ہیں۔

واضح رہے کہ اس سے قبل 22 دسمبر 2012 اے این پی کے رہنما بشیر احمد بلور کو شہید کیا گیا تھا، اس سانحے میں عوامی نیشنل پارٹی رہنما سمیت 9 افراد شہید ہوئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں