The news is by your side.

Advertisement

آزاد کشمیر کے متاثرین کی ہر قسم کی امداد کے لیے رابطہ رکھا جائے، وزیر داخلہ

اسلام آباد: وزیر داخلہ اعجاز شاہ نے کہا ہے کہ آزاد کشمیر کے متاثرین کی ہر قسم کی امداد کے لیے رابطہ رکھا جائے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر داخلہ اعجاز شاہ کو کل کے زلزلے کے بعد ریلیف آپریشنز پر بریفنگ دی گئی، وزیر داخلہ کو زلزلہ متاثرین کے لیے، انتظامی اقدامات سے آگاہ کیا گیا۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ ہر طرح کی ہنگامی صورت حال سے نمٹنے کے لیے تیار ہیں، شہریوں کو مکمل تحفظ فراہم کرنے کی ہر ممکن کوشش کریں گے۔

اعجاز شاہ نے کہا کہ زلزلہ متاثرین کے لیے دواؤں اور طبی امداد کی فراہمی کو یقینی بنایا جائے، ایمبولینسز اور تمام ایمرجنسی الرٹ سروس کو تیار رکھیں۔

مزید پڑھیں: زلزلے میں جاتلاں سب سے زیادہ متاثر ہوا: چیئرمین این ڈی ایم اے

واضح رہے کہ ضلعی انتظامیہ میرپور کے مطابق آزاد کشمیر میں زلزلہ سے جاں بحق افراد کی تعداد 37 ہوگئی اور 452 زخمی ہوئے، جاتلاں کا روڈ انفرا اسٹرکچر مکمل طور پر تباہ جبکہ منگلا جانے والی مرکزی شاہراہ اور متعدد پل زمین بوس ہوگئے ہیں۔

متاثرہ علاقوں میں شہریوں کو مصائب کا سامنا ہے، لوگوں خے گھر اور کاروبار تباہ ہوگئے جبکہ اب تک بجلی بحال نہ کی جاسکی ہے، کھمبے اور ٹرانسفارمر زمین پر گرے ہوئے ہیں، پینے کے پانی کی بھی شدید قلت ہے۔

یاد رہے کہ پاک فوج کے دستے متاثرہ علاقوں میں پہنچ گئے ہیں، پنجاب حکومت کی ہدایت پر ریسکیو ٹیمیں بھی میرپور پہنچ گئیں، ریسکیو 1122 کی 5 امدادی گاڑیاں اور جان بچانے والا دیگر سامان بھی ہمراہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں