The news is by your side.

Advertisement

وزیر داخلہ سندھ نے مزارات کی سیکورٹی سخت کرنے کی ہدایت کردی

کراچی: وزیر داخلہ سندھ سہیل انور سیال نے مزارات اور درگاہوں کی سیکورٹی سخت کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا ہے کہ سیکورٹی کو ٹھوس اور مربوط بنایا جائے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر داخلہ سندھ ایک خصوص اجلاس کی صدارت کر رہے تھے، انھوں نے اجلاس میں ہدایت کی کہ مزارات اور درگاہوں کی حفاظتی پلان کو انتہائی مؤثر اور مربوط بنانے کی ضرورت ہے۔

سہیل انور سیال نے اجلاس میں مزارات اور درگاہوں کی سیکورٹی سے متعلق خصوصی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ سیکورٹی پلان کو درجہ بندیوں میں تقسیم کیا جائے۔

وزیر داخلہ سندھ کا کہنا تھا کہ مزارات کے احاطے کے اطراف میں مشکوک سرگرمیوں پر خاص نظر رکھی جائے، تاکہ سیکورٹی ہر سطح پر ٹھوس بنائی جاسکے۔

اجلاس کے دوران انھوں نے متعلقہ ذمہ داران کو ہدایت کی کہ سیکورٹی کے تمام اقدامات کی تفصیلات جلد مرتب کرکے وزارت داخلہ سندھ ارسال کردی جائے۔

ان کا کہنا تھا کہ انٹیلی جنس شیئرنگ کو بڑھائیں تاکہ کسی بھی ناخوش گوار واقعے کو ہونے سے پہلے روکا جاسکے، اور اس سلسلے میں مشکوک سرگرمی کی فوری اطلاع دی جائے۔

حضرت عبداللہ شاہ غازی کے1287ویں عرس کی تقریبات کاآغاز


وزیر داخلہ نے منتظمین اور اسٹاف کو بھی ہدایت کی کہ متعلقہ تھانوں سے تمام تر روابط کو یقینی بنائیں، مزارات کے اطراف میں ہوٹلز اور ٹرانسپورٹ اسٹینڈز پر چیکنگ بڑھائی جائے جب کہ درگاہوں میں سوئپنگ اور کلیئرنس کو بھی یقینی بنایا جائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں