The news is by your side.

Advertisement

پاناما ہنگامہ، وزیرداخلہ چند روز میں اپنا مؤقف پیش کریں گے، ترجمان

اسلام آباد: وفاقی وزیر داخلہ کے ترجمان نے کہا ہے کہ  چوہدری نثار علی خان ذاتی مصرفیات کی وجہ سے کابینہ کے اجلاس میں شریک نہیں ہوسکے، موجودہ صورتحال پر وزیرداخلہ آئندہ چند روز میں اپنا مؤقف پیش کریں گے۔

ترجمان وزارتِ داخلہ کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ کابینہ اجلاس میں چوہدری نثار علی خان کے بیان پر قیاس آرائیوں سے گریز کیا جائے، اجلاس میں وزیرداخلہ کی کسی سے کوئی تلخ کلامی نہیں ہوئی اور نہ انہوں نے واک آؤٹ کیا۔

وزارتِ داخلہ کے ترجمان نے کہا ہے کہ وزیر داخلہ کے بیان سے متعلق میڈیا پر چلائی جانے والی خبروں میں کوئی صداقت نہیں، چوہدری نثار علی خان ذاتی مصروفیات کی وجہ سے کابینہ کے اجلاس میں شریک نہیں ہوئے۔

پڑھیں: اگلے ہفتے نیا پاکستان بننے جا رہا ہے، عمران خان

وفاقی وزیر داخلہ کے ترجمان کہا ہے کہ کابینہ کے اجلاس میں چوہدری نثار کی عدم شرکت کو غلط رنگ دینے کی کوشش کی گئی جبکہ اس سے قبل بھی وزیر داخلہ کئی پارلیمانی اجلاسوں میں ذاتی مصروفیات کی بنا پر شرکت نہیں کرسکے تھے۔

مزید پڑھیں: وزیراعظم کواستعفیٰ دینا ہوگا، اپوزیشن جماعتوں کا مشترکہ کا مطالبہ

وزیر داخلہ کے ترجمان نے میڈیا پر چلنے والی خبروں کو بے بنیاد قرار دیتے ہوئے کہا کہ چوہدری نثار جے آئی ٹی رپورٹ آنے کے بعد کی صورتحال پر آئندہ چند روز میں اپنا واضح مؤقف پیش کریں گے۔

یاد رہے پاناما رپورٹ آنے کے بعد وزیراعظم کی زیر صدارت اہم اجلاس منعقد کیے گئے جس میں وفاقی وزراء، لیگی رہنماؤں نے شرکت کی جبکہ وفاقی وزیرداخلہ اجلاس میں شرکت نہیں  کرسکے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں