The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم سے وزیر داخلہ کی ملاقات، کارکردگی رپورٹ پیش

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان سے وزیر داخلہ کی اہم ملاقات ہوئی، وزیر داخلہ نے وزیراعظم کو وزارت،متعلقہ محکموں کی 20 ماہ کی کارکردگی رپورٹ پیش کی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزیر اعظم عمران خان سے وزیر داخلہ اعجاز احمد شاہ نے ملاقات کی، جس میں انہوں نے وزیراعظم کو بتایا کہ نیشنل انٹرنل سیکیورٹی کی جانب سے نیشنل ایکشن پلان کا جائزہ لیا گیا،ماہرین کی 14 کمیٹیاں تشکیل دی گئیں جو ایک ماہ میں سفارشات دےگی۔

وزیر داخلہ نے وزیراعظم کو وزارت،متعلقہ محکموں کی 20 ماہ کی کارکردگی رپورٹ پیش کی۔ رپورٹ میں بتایا گیا کہ سرمایہ کاری، سیاحت کے لیے 175 ممالک کے لیے الیکٹرانک ویزہ متعارف کرایاگیا جس کے بعد ان ممالک کے شہریوں کے لیے پاکستانی ویزے کا حصول نہایت سہل ہو گیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق دہشت گردوں کے مالی وسائل کی روک تھام پر جامع پالیسی مرتب کی گئی جبکہ اسمگلنگ سے نمٹنے کے لیے اسٹیئرنگ کمیٹی کی جانب سے جامع پالیسی پر عمل کیا جا رہا ہے۔

وزیراعظم کو پیش کی جانے والی رپورٹ میں بتایا گیا کہ اسلام آباد میں تجاوزات کے خلاف ریکارڈ 70 آپریشن کیے گئے اور قبضہ مافیا سے 100 ارب کی15000 کنال اراضی واگزار کرائی گئی۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ نادرا کی جانب سے قومی مفاد میں دیگر سرکاری اداروں کی معاونت کی جا رہی ہے،اس کے علاوہ معیشت کو دستاویزی شکل دینے،ٹیکس بیس اضافے ،ٹیکس وصولی امور بھی رپورٹ میں شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں