The news is by your side.

Advertisement

کرپشن کے خلاف آگاہی مہم کے عالمی ادارے بھی معترف ہوگئے: چیئرمین نیب

اسلام آباد: چیئرمین نیب جسٹس(ر) جاوید اقبال نے کہا ہے کہ کرپشن کے خلاف آگاہی مہم کی ٹرانسپرنسی انٹرنیشنل سمیت دیگر عالمی اداروں نے بھی تعریف کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایک بیان میں چیئرمین نیب کا کہنا تھا کہ سرکاری و غیر سرکاری اداروں کے تعاون سے آگاہی مہم کو مزید مؤثر بنا رہے ہیں، تمام بینکوں کی اے ٹی ایم مشینوں پر کرپشن سے آگاہی کے پیغامات دیئے جا رہے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ کے الیکٹرک اور تمام بجلی کمپنیوں نے بھی نیب پیغامات چھاپنا شروع کر دیئے ہیں، اسلام آباد ٹریفک پولیس سے مل کر 24 لاکھ ڈرائیونگ لائسنس پر آگاہی پیغامات چھاپے جائیں گے۔

دباؤ، دھمکی اور پروپیگنڈا کیے بغیر ایک منزل کا تعین کیا ہے، چیئرمین نیب

جاوید اقبال کا کہنا تھا کہ تمام سرکاری ٹینڈرز پر بھی نیب کے کرپشن مخالف پیغامات و نتائج چھاپنا یقینی بنا دیا گیا، ایچ ای سی کے تعاون سے تعلیمی اداروں میں بھی آگاہی کمیٹیاں قائم کی جا رہی ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ اپنے ایک بیان میں چیئرمین نیب نے کہا تھا کہ پاکستان کو کرپشن فری ملک بنانا ہے، لوٹی گئی رقم کی واپسی کیلئے ایک منزل کا تعین کیا جو کہ دباؤ، دھمکی اور پروپیگنڈا کے بغیر ہے، نیب افسران بدعنوانی کاخاتمہ قومی خدمت سمجھتے ہیں، افسران یہ خدمت انجام دے رہے اور دیتے رہیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں