کراچی میں پہلا ’پاکستان بین الاقومی فلم میلے‘ کا انعقاد ہوگیا: film festival
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں پہلے ’پاکستان بین الاقوامی فلم میلے‘ کا انعقاد ہوگیا

کراچی: شہر قائد میں سجا ہے پہلا ’پاکستان بین الاقوامی فلمی میلہ‘ جس میں دنیا بھر سے مختلف ممالک کے نامور فلم ساز شریک ہورہے ہیں، جہاں 93 ممالک کی دستاویزی فلم نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق ’پاکستان بین الاقومی فلم میلے‘ کا آغاز کراچی میں ہوچکا ہے، یکم اپریل تک جاری رہنے والے اس فلم فیسٹیول میں امریکا، اٹلی، جرمنی اور بھارت کے فلمی ماہرین شرکت کر رہے ہیں، تاہم میلے کے پہلے ایڈیشن کا سلسلہ جاری ہے۔

چار روزہ بین الاقومی فلمی میلے میں بھارتی فلم صنعت کے نامور شخصیات شریک ہورہے ہیں جن میں نندیتا داس اور وشال بھردواج شامل ہیں جبکہ پاکستانی فلم، ٹی وی اور شوبز انڈسٹری کے معروف شخصیات بھی اس ایونٹ میں شرکت کر رہی ہیں۔

رنگا رنگ وینس فلمی میلہ پانچویں روز بھی جاری رہا

فلمی میلے میں دنیا بھر سے 93 ممالک کی دستاویزی، شارٹ اور فیچر فلموں کو نمائش کے لیے پیش کی جائے گی، جبکہ اس موقع 100 سے زائد قومی اور بین الاقوامی فلموں کی نمائش کے ساتھ مختلف موضوعات پر بحث و مباحثوں کا انعقاد بھی کیا جا رہا ہے۔

اس موقع پر بھارتی فلم انڈسٹری کی معروف اداکارہ اور ہدایت کار نندیتا داس نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں فلمی دنیا کا ایک عظیم میلہ منعقد کیا گیا جو فلم انڈسٹری کے فروغ کے لیے خوش آئند ہے، میری خواہش ہے کہ منٹو فلم کی نمائش پاکستان میں بھی ہونی چاہیے کیوں کہ وہ دونوں ملکوں کے لکھاری تھے۔

بالی ووڈ کا سب سے بڑا فلمی ایوارڈز’’آئفا ‘‘ کا میلہ امریکا میں منعقد ہوا

خیال رہے کہ یکم اپریل تک جاری رہنے والے اس فلم فیسٹیول کے پروگراموں میں دنیا بھر سے آٹھ فلموں کے پریمیئز بھی شامل ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں