International Footballers getting Berard
The news is by your side.

Advertisement

انٹرنیشنل فٹبالرز کا نیا فیشن، مداح بھی داڑھی رکھنے لگے

لندن: انٹرنیشنل فٹبالرز کے کھیلوں کے بعد اُن کے نئے انداز نے مداحوں کو اس قدر متاثر کیا کہ نوجوانوں میں بھی داڑھی رکھنے کا رواج بہت تیزی سے بڑھتا ہوا دکھائی دے رہا ہے۔

فٹبال کے کھلاڑیوں کا کھیل اور اُن کی عادات اپنانے کے لیے مداح بے چینی سے انتظار کرتے ہیں اور اُن کا پسندیدہ کھلاڑی جس روپ میں میدان میں آتا ہے اُسے فوراً ہی اپنا لیا جاتا ہے۔

کھیل کے ساتھ ساتھ اگر کھلاڑی کا انداز منفرد ہو تو مداحوں کا مزہ دوبالا ہوجاتا ہے تاہم کچھ ایسے بھی کھلاڑی موجود ہیں جو ہر میچ میں منفرد انداز میں گراؤنڈ میں آکر نوجوانوں کو بہت متاثر کرتا ہے۔

کسی بھی نامور کھلاڑی کی کوئی بھی ادا یا فیشن نوجوانوں کے لیے ٹرینڈ سیٹر بن جاتا ہے جیسے اگر کوئی کھلاڑی ہاتھ میں بینڈ پہن کر آتا ہے تو نوجوانوں کی بڑی تعداد ویسے ہی بینڈ پہننے لگتی ہے۔

گزشتہ کچھ عرصے سے انٹرنیشنل کھلاڑیوں میں ایک نیا رجحان دیکھنے میں آیا جس کے بعد سے نوجوان بھی اُسی کو اپنانے کی کوشش کررہے ہیں، کھلاڑیوں میں داڑھی رکھنے کے بڑھتے ہوئے رجحان کو نوجوانوں نے بھی اپنانا شروع کردیا۔

انٹرنیشنل کھلاڑی میسی، جولیڈلے، ڈیگو کوسٹا اور اولیورڈ جیروڈ نے آج کل داڑھی والا فیشن اپنایا ہوا ہے جسے اُن کے مداح نہ صرف پسند کررہے ہیں بلکہ بہت تیزی کے ساتھ اپنا بھی رہے ہیں۔

joe

بارسلونا کے اسٹار پلیئر میسی سفید داڑھی کے ساتھ جب میدان میں اترے تو اُن کے اس انداز کو مداحوں سے خوب سراہا۔

messi

کرسٹل پیلس کے جو لیڈ نے بھی اپنا انداز تبدیل کیا جسے دیکھ کر اُن کے مداح بہت خوش ہوئے۔

oliver-groad

چیلسی کے سینیئر پلیئر ڈیئگو کوسٹا اور آرسنل کے اولیور جیروڈ کی شخصیت داڑھی رکھنے کے بہت زیادہ بدلی سی معلوم ہورہی ہے۔

diago-coasta

فٹبالرز میں داڑھی کے بڑھتے ہوئے رجحان کو شائقین کی جانب سے خوب پسند کیا جا رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں