site
stats
سندھ

شناختی کارڈ کے بغیرانٹرنیٹ کیفے جانے پرپابندی

کراچی : محکمہ داخلہ سندھ نے انٹرنیٹ کیفے کے غلط استعمال پر دفعہ ایک سو چوالیس نافذ کردی۔ کیفے میں آنے والے افراد اپنے شناختی کارڈ کی کاپی جمع کرائیں گے، استعمال شدہ موبائل کی خرید وفروخت پر بھی پولیس سے تجاویز طلب کرلی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق سندھ ایپکس کمیٹی کے فیصلے پر عمل در آمد شروع ہوگیا، محکمہ داخلہ نے انٹرنیٹ کیفے کے غلط استعمال پر دفعہ 144 لگادی۔ استعمال شدہ موبائل کی خرید وفروخت پر بھی پولیس سے تجاویز طلب کرلی گئیں۔


Khabadar: Internet Cafe Ka Ghalat Istemaal… by arynews

اب انٹر نیٹ کیفے استعمال کرنے والوں کی کڑی نگرانی  کی جائے گی، ان کے آنے اور جانے کا وقت بھی ریکارڈ میں لکھا جائے گا، سیکریٹری داخلہ شکیل منگینجو کا کہنا ہے کہ کیفے پر آنے والوں کی رجسٹریشن لازمی قرار دی گئی ہے۔

انہون نے ہدایت کی کہ انٹر نیٹ کیفے استعمال کرنے والوں کے شناختی کارڈ کی کاپی ریکارڈ میں رکھی جائے، سیکرٹری داخلہ سندھ کا کہنا ہے انٹر نیٹ کیفے دہشت گردی کےطور پراستعمال ہونے کےخدشے کے پیش نظر اقدامات کیے جارہے ہیں۔

 استعال شدہ موبائل کی خرید و فروخت کے معاملے پر بھی پولیس سے تجاویز طلب کرلی گئی ہیں۔آئی جی سندھ نے تاجر تنظیموں سےمشاورت کی ہےان کی کی تجاویز کی روشنی میں فیصلہ کیا جائے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top