The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد ایئر پورٹ کے بورڈنگ برج کا انہدام، ٹھیکے دار کمپنی کے خلاف کارروائی کا حکم

کراچی: اسلام آباد ایئر پورٹ کے بورڈنگ برج کےانہدام کی تحقیقات مکمل کر لی گئیں، سی اے اے کی جانب سے ٹھیکے دار کمپنی کے خلاف کارروائی کا حکم دے دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق بورڈ آف انکوائری نے ڈائریکٹر جنرل سی اے اے کو اسلام آباد ایئر پورٹ کے بورڈنگ برج کے انہدام سے متعلق رپورٹ جمع کرا دی۔

حادثے کے ذمہ دار اہل کاروں کے خلاف بھی سخت کارروائی کا حکم

ڈی جی سول ایوی ایشن اتھارٹی نے بورڈنگ برج کے ٹھیکے دار ایڈلٹے کمپنی کے خلاف کارروائی کی ہدایات جاری کرتے ہوئے کہا کہ کمپنی بغیر اضافی معاوضے کے برج کو دوبارہ تعمیر کرے۔

ڈی جی سی اے اے نے حادثے کے ذمہ دار اہل کاروں کے خلاف بھی سخت کارروائی کا حکم دے دیا۔

انکوائری کمیٹی نے اسلام آباد ائیر پورٹ پروجیکٹ کے منیجمنٹ کنسلٹنٹ کی کارکردگی پر بھی تشویش کا اظہار کیا، کمیٹی نے تجویز دی کہ ملک کے تمام ائیر پورٹس کے بورڈنگ برجز کا از سرِ نو معائنہ کیا جائے۔


یہ بھی پڑھیں:  نیواسلام آباد ایئرپورٹ کے تمام بورڈنگ برج خطرناک قرار دے دیئے گئے


یاد رہے کہ رواں سال 9 اکتوبر کو اسلام آباد ائیر پورٹ کا ایک بورڈنگ برج گر گیا تھا۔ ایک غیر ملکی ایئر لائن کے طیارے کے ساتھ پسنجر برج لگایا جا رہا تھا کہ اچانک گرگیا جس کے نتیجے میں آپریٹر زخمی ہوا جسے طبی امداد کے لیے اسپتال منتقل کر دیا گیا۔

دو ماہ قبل 21 اکتوبر کو ڈائریکٹر انجینئرنگ نے نیو اسلام آباد ایئرپورٹ پر پسنجر برج گرنے کے بعد ایئر پورٹ کے تمام بورڈنگ برج خطرناک قرار دے دیے تھے۔ رپورٹ میں کہا گیا کہ ایئر پورٹ کے تمام پسنجر بورڈنگ برج پہلے دن ہی سے خراب اور نقائص کا شکار ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں