The news is by your side.

Advertisement

کراچی: زہرخورانی سے 6 اموات، سی سی ٹی وی کی مدد سے تحقیقات کا آغاز

کراچی: شہر قائد کے علاقے صدر کے گیسٹ ہاؤس میں 5 بچوں اور خاتون کی ہلاکت کے معاملے پر پولیس نے سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے تحقیقات کا آغاز کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پولیس کی تفتیشی ٹیم نے گیسٹ ہاؤس کی سی سی ٹی وی فوٹیج حاصل کر کے تحقیقات کا آغاز کیا جس میں مختلف پہلوؤں اور بالخصوص کمرے میں لوگوں کی آمد و رفت کو دیکھا جائے گا۔

اے آر وائی نیوز کو حاصل ہونے والی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ متاثرہ فیملی گیسٹ ہاؤس کے کمرے میں داخل ہورہی ہے جبکہ کمرے کا چیک ان والد نے کیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں کوئٹہ سے کراچی آنے والی فیملی کے 5 بچوں اور خاتون کی موت مضر صحت کھانا کھانے کی وجہ سے ہوئی تھی جسک ے بعد پولیس نے ریسٹورنٹ عملے کو حراست میں لے لیا تھا۔

مزید پڑھیں: مضر صحت کھانا کھانے سے 5 بچوں کی اموات، ریسٹورنٹ عملے کوحراست میں لے لیا گیا

متاثرہ فیملی نے صدر میں واقع نجی ریسٹورنٹ سے کھانا آرڈر کر کے کھایا تھا جس کے بعد 5 بچوں اور اُن کی پھپھو کی طبیعت ناساز ہوئی، تمام افراد کو نجی اسپتال منتقل کیا گیا جہاں معلوم ہوا کہ بچے گیسٹ ہاؤس کے کمرے میں ہی دم توڑ گئے جبکہ خاتون کی حالت تشویشناک تھی۔

متاثرہ خاندان کا تعلق کوئٹہ سے تھا، جاں بحق بچوں میں ڈیڑھ سال کاعبدالعلی، 4سال کاعزیز فیصل ، 6 سال کی عالیہ، 7 سال کا توحید، 9سال کی صلویٰ اور 28سالہ بینا شامل تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں