The news is by your side.

Advertisement

کرنل (ر) حبیب کی گمشدگی میں تین بھارتی شہری شامل

اسلام آباد: نیپال سے لاپتہ ہونے والے سابق پاکستانی فوجی افسر حبیب ظاہر کو ایئرپورٹ پر ایک بھارتی شخص نے خوش آمدید کہا اور انہیں لے کر نامعلوم مقام منتقل کردیا جب کہ ان کے قیام کے لیے ہوٹل میں بکنگ اور ٹکٹ وغیرہ میں بھی بھارتی افراد نے بندوبست کیا۔

تفصیلات کے مطابق نیپال سے لاپتہ ہونے والے لیفٹیننٹ کرنل (ریٹائرڈ) حبیب ظاہر کے لاپتہ ہونے میں مزید بھارتی کردار سامنے آگیا ہے انہیں ایئرپورٹ پر ریسیو کرنے والے، ہوٹل بکنگ کرنے والے اور ٹکٹ وغیرہ کا انتظام کرنے والے بھی بھارتی افراد تھے جس کے باعث ان کے اغوا میں بھارت کا کردار نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔


نیپال: ریٹائرڈ فوجی کی گمشدگی، اہم انکشافات


ذرائع کے مطابق لیفٹیننٹ کرنل ریٹائرڈ حبیب ظاہرکو نیپال میں لمبینی ایئرپورٹ پر بھارتی شہری ڈولی رنچل نے ریسیو کیا تھا جو 4 اپریل کو بھارت سے نیپال پہنچا تھا جب کہ ہوٹل میں بکنگ بھارتی شہری صبوراجورانے کرائی جو ٹریکنگ ایکسپیڈیشن کمپنی کی مارکیٹنگ منیجرہے اسی طرح حبیب ظاہرکیلئےٹکٹ پریشیزٹریول اینڈٹوورایجنسی سےخریداگیا جوکہ بھارتی شہری سوفل چوہدری نےخریدا تھا سوفل چوہدری کھٹمنڈومیں ٹریول ان ہوٹل چلاتاہے۔


نیپالی پولیس نے کرنل حبیب کو بھارت لے جانے کا خدشہ ظاہر کردیا


ذرائع کے مطابق ریٹائرڈ کرنل ظاہر حبیب سے نیپال میں ملاقات کرنے والے دونوں بھارتی شہری صبوراجورا اور سوفل چوہدری کا موبائل نمبربھی حاصل کر لیا گیا ہے اور موبائل ڈیٹا حاصل کر کے تحقیقات کے دائرہ کار کو مذید آگے بڑھایا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں