پی ایس ایل : کراچی کنگز کے کھلاڑی دبئی پہنچ گئے -
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل : کراچی کنگز کے کھلاڑی دبئی پہنچ گئے

دبئی : پاکستان سپرلیگ کے دوسرے ایڈیشن میں حصہ لینے کراچی کنگز کے شیر دبئی پہنچ ہوگئے۔ کراچی ائیر پورٹ پر کھلاڑیوں کا شانداراستقبال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کنگز کے شیروں نے دبئی کے صحراؤں میں انٹری دے دی۔ پی ایس ایل کے دوسرے ایڈیشن کیلئے کراچی کنگز کے شیر ایک ماہ تک یو اے ای میں قیام کریں گے۔ دبئی روانگی سے قبل کراچی ائیرپورٹ پر کراچی کنگز کے کھلاڑیوں کا شاندار استقبال کیاگیا۔

karachi-kings-post-1

اس موقع پر شائقین کرکٹ نے اپنے ہیروز کے ساتھ سیلفیاں بھی بنوائیں۔ کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال، ٹیم کے سی ای او طارق وصی اور وی پی آپریشن نوید رشید بھی ٹیم کےساتھ دبئی پہنچے ہیں۔

karachi-kings-post-2

روانگی سے قبل صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کراچی کنگز کےاسٹار بلے باز بابراعظم نے کہا کہ ہماری ٹیم مضبوط ہے، ٹائٹل جیتنے کی بھرپور کوشش کریں گے۔

یاد رہے کہ کراچی کنگز کی قیادت کمار سنگا کارا کریں گے جبکہ کرس گیل، روی بوپارہ، بابر اعظم، محمد عامر سمیت کراچی کنگز کی پوری ٹیم نے پی ایس ایل ٹرافی جیتنے کا عزم کیا ہے۔

پاکستان سپر لیگ کی رنگینیاں ایک ماہ تک جاری رہیں گی۔ کراچی کنگزایونٹ میں اپنا پہلا میچ دس فروری کو پشاور زلمی کے خلاف کھیلے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں