اقرار الحسن کا سماء نیوز کو چیلنج، الزامات ثابت کریں یا معافی مانگیں -
The news is by your side.

Advertisement

اقرار الحسن کا سماء نیوز کو چیلنج، الزامات ثابت کریں یا معافی مانگیں

کراچی : اقرارالحسن نے غلط رپورٹنگ کرنے پر نجی ٹی وی چینل سماء نیوز کو چیلنج کردیاہے، ان کا کہنا ہے کہ سماء نیوز کے رپوٹرمجھ پر الزام ثابت کریں میری غلطی ہوگی تو معافی ضرورمانگوں گا.

تفصیلات کے مطابق اے آروائی نیوز کے اینکر اقرار الحسن آرام باغ تھانے سے رہائی کے فوری بعد اسٹوڈیو پہنچ گئے۔ ان کا کہنا تھا کہ وہ اپنے کام سے پیچھے نہیں ہٹیں گے .

انہوں نے اس عزم کا اظہار کیا کہ جرائم کے خلاف لڑائی جاری رہے گی، میں اپنے کام سے پیچھے نہیں ہٹوں گا۔ اقرارالحسن نے پورے واقعے کوغلط رنگ دینے اورسنسنی پھیلانے پرسماء نیوز کو چیلنج کردیا.

، اقرار الحسن نے حوالات میں ان پر جوبیتی اس کی کہانی بھی سنائی۔ ان کا کہنا تھا کہ انہیں ذہنی اذیت کانشانہ بنایا گیا، ایک بہت چھوٹے سے کمرے میں ہمیں بند کیا گیا گیا تھااور اچانک سے بیس پچیس ہیروہنچیوں کو ہمارے ساتھ لا کر بند کردیا گیا،جس کی وجہ ماحول تعفن زدہ ہوگیا تھا، اتنی جگہ بھی نہیں تھی کہ پاؤں پھیلائے جا سکیں۔

اقرار الحسن کو ضمانت پر رہائی ملی تو تھانے کے باہر چاہنے والوں نے ان کا استقبال کیا۔ اقرارالحسن کا کہنا تھا کہ لوگوں کی محبت ہی میرا اثاثہ ہے، اقرارالحسن کو سندھ اسمبلی کی سیکورٹی کاپول کھولنے پرگرفتارکیا گیا تھا۔


Iqrar denies helping the man who took firearm… by arynews


From assembly to police station, then to court… by arynews


What made Iqrar cry inside the lock-up? by arynews


Iqrar says tried to contact Shehla Raza but she… by arynews

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں