The news is by your side.

Advertisement

تعلیم کا فروغ، ٹیم سرعام کا ملک گیر تحریک شروع کرنے کا اعلان

بہاولپور: اے آر وائی نیوز کے معروف پروگرام سرعام کے میزبان اقرار الحسن اور اُن کی ٹیم کل سے تعلیم کے فروغ کے لیے ملک گیر تحریک شروع کرنے جارہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سرعام کی ٹیم نے کل یومِ پاکستان کے موقع پر بہاولپور کے ہاکی اسٹیڈیم کنونشن کیا ہے جہاں سے ’تعلیمِ پاکستان‘ کی ملک گیر تحریک شروع کی جائے گی۔

ٹیم سرعام یوم پاکستان پرہرپاکستانی بچے کو تعلیم یافتہ بنانےکاعزم رکھتی ہے، کنویکیشن کے بعد پہلے مرحلے کا اعلان کیا جائے گا جس کے تحت خستہ حال اسکولوں کوبہترین بنانےکا لائحہ عمل دیاجائےگا۔

اےآروائی نیوز اور ٹیم سرعام کی جانب سے منعقد ہونے والے جلسے میں سرعام کے ہزاروں رضاکار شرکت کریں گے۔ میزبان اقرار الحسن نے کچھ دیر قبل پنڈال کا دورہ کیا اور انتظامات کا جائزہ بھی لیا۔

یاد رہے کہ معاشرے کی برائیوں کو بے نقاب کرنے اور عوام تک حقیقت پہنچانے والے اے آر وائی کے پروگرام سرعام کے اینکر اقرار الحسن گزشتہ دو برس سے یومِ قائد میں وال چاکنگ ختم کرنے کی کامیاب مہم چلا چکے ہیں۔

ایک برس قبل  آرمی پبلک اسکول کے شہید بچوں کی یاد میں ٹیم سرعام نے سرکاری اسکولوں کو بحال کرنے کی مہم کا آغاز کیا تھا جس کے تحت اسکولوں کی مرمت اور رنگ و رغن کا کام کیا گیا تھا۔

اقرار الحسن کا کہنا تھا کہ تمام اسکولوں میں ایک جیسی سہولتیں اور ایک جیسا ماحول فراہم کیا جائے گا ہر سرکاری اسکول کو بہتر بنائیں گے اور قلم کی طاقت سے انقلاب لائیں گے۔

سر عام ٹیم کی جانب سے آرمی پبلک اسکول کے شہید بچوں کےوالدین کےاعزازمیں اسلامیہ کالج میں تقریب کا اہتمام کیا گیا تھا۔

اقرارالحسن نے کہا تعلیم دشمنوں کا مشن تعلیم سے ناکام بنائیں گے۔ شہید بچوں کے والدین نے عزم کیا کہ خون کا بدلہ ہتھیار سے نہیں قلم سے لیں گے، تقریب میں کئی آنکھیں چھلک گئیں، تقریب سے پہلے شہید بچے کے نام پر بحال کئے گئے اسکول کا افتتاح بھی کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں