The news is by your side.

Advertisement

جوہری ڈیل کی خاطر ایران کو مراعات دی جائیں گی: یورپی ممالک کا عزم

ویانا: یورپی ممالک نے اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ وہ ایرانی عالمی جوہری معاہدے کو بچانے کے لیے ہر حد تک جائیں گے، جوہری ڈیل کی خاطر ایران کو مراعات دی جائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کی جانب سے ایران جوہری معاہدے سے دست برداری کے بعد پیدا ہونے والی صورت حال کے تناظر میں یورپی ممالک کا یہ مشترکہ موقف سامنے آیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق یورپی ملک آسٹریا کے دار الحکومت ویانا میں جوہری معاہدے پر دوبارہ دست خط کرنے سے متعلق ایک تقریب ہوئی جہاں ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف سمیت یورپی رہنماؤں نے شرکت کی۔

امریکا کی طرف سے ایرانی عالمی جوہری معاہدہ ختم کرنے کے باوجود اس ڈیل کے فریق دیگر ممالک نے عہد کیا ہے کہ وہ اس تاریخی ڈیل کو بچانے کی خاطر ہر ممکن کوشش کریں گے۔


امریکی پابندیاں جرم اور جارحیت ہیں‘ ایرانی صدر


اس موقع پر ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف نے کہا کہ امریکی دباؤ کے باوجود دیگر ممالک کی کوششیں قابل ستائش ہیں، ہم یورپی ممالک کے ساتھ مل کر جوہری ڈیل کو قائم رکھنا چاہتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ یورپی ممالک کو چاہیے کہ وہ ایران پر عائد کردہ امریکی پابندیوں کے خلاف بھی اقدامات کریں، اب ہم اقدامات کو عملی شکل دینے کے مراحل میں داخل ہوچکے ہیں۔


جوہری معاہدے کا احترم ملکی مفادات کے تحفظ تک جاری رکھیں گے: ایرانی صدر


خیال رہے کہ گذشتہ روز ایرانی صدر حسن روحانی نے ویانا میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے ایران پر اقتصادی پابندیاں جرم اور جاحیت ہیں۔

انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ ایران پر ماضی میں بھی امریکا نے پابندیاں لگائی تھیں جس کا ہم نے مقابلہ کیا اور اب بھی کریں گے، ایران ہر مشکل حالات کا مقابلہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں