The news is by your side.

Advertisement

ایران پاکستان کے ساتھ تعلقات کو بہت اہمیت دیتا ہے، ایرانی وزیر خارجہ

اسلام آباد : وزیرداخلہ چوہدری نثار نے ایرانی وزیرخارجہ جوادظریف سے ملاقات ہوئی ہے ، ملاقات میں دو طرفہ تعلقات اورتعاون کےمختلف امور پرتبادلہ خیال کیا گیا ہے، ایرانی وزیر خارجہ نے کہا کہ ایران پاکستان کے ساتھ تعلقات کو بہت اہمیت دیتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق  وزیرداخلہ چوہدری نثار سے ایرانی وزیرخارجہ جواد ظریف سے ملاقات ہوئی، ملاقات میں دو  طرفہ تعلقات اورتعاون کےمختلف امور پر تبادلہ خیال کیا گیا،ا س موقع پر ایرانی وزیرخارجہ جواد ظریف نے کہا کہ ایران پاکستان کے ساتھ تعلقات کو بہت اہمیت دیتا ہے، ایران مسلم ممالک کے اتحاد پر یقین رکھتا ہے۔

ایرانی وزیرخارجہ نے مزید کہا کہ پاکستان، ایران کو بین الاقوامی ایشوز پر اتفاق رائے سے آگے بڑھنا ہے۔

ملاقات میں چوہدری نثار کا کہنا ہے پاکستان کے ایران سےجغرافیائی ، مذہبی اورتاریخی تعلقات ہیں، بہترتعلقات کی راہ میں کسی چیزکوحائل نہیں ہونے دیا جائے گا، پاکستان کے ایران سے جغرافیائی ، مذہبی اورتاریخی تعلقات ہیں، بہتر تعلقات کی راہ میں کسی چیز کو حائل نہیں ہونے دیا جائے گا۔

چوہدری نثار نے کہا کہ ایران ہمارا ہمسایہ اوردوست ہی نہیں ایک برادراسلامی ملک ہے، دونوں ممالک کےعوام کے دل ایک ساتھ دھڑکتے ہیں۔


مزید پڑھیں : ایرانی وزیرخارجہ ایک روزہ دورے پر اسلام آباد پہنچ گئے


خیال رہے کہ ایرانی وزیرخارجہ کی قیادت میں ایران کا اعلیٰ سطح وفد ایک روزہ سرکاری دورے پر وفاقی دارالحکومت اسلام آباد پہنچے ہیں، ایرانی وفدپاکستانی قیادت سے ملاقات کرے گا اور دوطرفہ تعاون اورباہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کرے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں