The news is by your side.

Advertisement

ایرانی ’ہلک‘ معروف ریسلر کو پچھاڑنے کے لیے بے تاب

تہران: ہالی ووڈ کے ’ہلک‘ سے تو سب ہی واقف ہیں مگر حقیقی زندگی میں بھی ہلک سامنے آچکا ہے جو ’ایرانی ہلک‘ کے نام سے مقبول ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق ایران میں حقیقی زندگی کا ’ہلک‘ منظرعام پر آگیا ہے اور معروف ریسلر کو مارشل آرٹس مقابلے میں پچھاڑنے کے لیے بے تاب ہے۔

ستائیس سالہ باڈی بلڈر سجاد غریبی کا وزن 390 پونڈ اور قد 6 فٹ دو انچ ہے، ایرانی ہلک نے رواں سال جنوری میں انسٹا گرام پر اعلان کیا تھا کہ وہ ایم ایم اے فائٹ میں اپنی قسمت آزمانے کے خواہش مند ہے۔

ایرانی ہلک سجاد غریبی اپنے برازیلین حریف سے مدمقابل ہوں گے لیکن سجاد غریبی کے حریف کا نام سامنے نہیں آیا ہے ممکن ہے کہ 2020 سے قبل ہی فائٹ کا انعقاد کیا جائے گا۔

ایرانی ہلک نے اپنے حریف کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ’میں لڑنے کے لیے تیار ہوں، رنگ میں ثابت کرنا تم کیا کرسکتے ہو۔‘

دیوقامت سجاد غریبی کے سوشل میڈیا اکاؤنٹ انسٹا گرام پر فالوورز کی تعداد 450000 ہے، انہوں نے گزشتہ سال انسٹام گرام پر ٹریننگ کی ویڈیو شیئر کی تھی اس وقت ان کا وزن 229 پونڈ یعنی 104 کلو گرام تھا۔

ان کے دوستوں کا کہنا ہے کہ سجاد کے طاقتور اور مضبوط جسم کے برعکس اس کی فطرت بہت نرم ہے۔ اس کے لئے سب سے مشکل کام گاڑی ڈرائیو کرنا ہے۔

واضح رہے کہ ایرانین ہلک کے حریف تصور کیے جانے والے برازیلین ہلک ایک انجیکشن کے انفیکشن کے سبب اپنی جسامت کھو چکے تھے جس کے بعد انہوں نے گزشتہ سال اپنا لائف اسٹائل مکمل تبدیل کرلیا تھا اور ٹریننگ آغاز کردیا ہے۔

دو ملکوں کے ہلک رنگ میں آمنے سامنے ہوں گے ایرانی ہلک کو اپنے قد 6 فٹ دو انچ اور 390 پونڈ وزن کی وجہ سے فیورٹ قرار دیا جارہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں