ایرانی معیشت ابتر صورتحال کا شکار، حسن روحانی پارلیمنٹ طلب: IRAN
The news is by your side.

Advertisement

ایرانی معیشت ابتر صورتحال کا شکار، حسن روحانی پارلیمنٹ طلب

تہران: ایرانی پارلیمان کے ارکان نے ملکی معیشت کی ابتر صورت حال پر ایرانی صدر حسن روحانی کو جواب دہی کے لیے ایوان میں طلب کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کی جانب سے ایران پر اقتصادی پابندیوں کے بعد ملک کی معیشت بری صورت حال سے گزر ہی ہے، اسی تناظر میں ایران صدر کو پارلیمنٹ میں طلب کیا گیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ایرانی پارلیمان کے ارکان نے مطالبہ کیا ہے کہ صدر حسن روحانی ایک ماہ کے اندر ایوان میں پیش ہوکر ملک کی روز بروز ابتر ہوتی اقتصادی صورت حال پر جواب دیں، اور حکمت عملی واضح کریں۔

قبل ازیں اسپیکر علی لاری جانی نے سرکاری ٹی کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا تھا کہ حسن روحانی کو ایک ماہ میں پارلیمان کے اجلاس میں شرکت کرنا ہو گی اور مختلف معاشی ایشوز کے بارے میں وضاحت کرنا ہوگی۔


ایرانی قوم اپنی پسند کی قیادت کا انتخاب کرے، امریکی وزیر خارجہ


پارلیمان کے ارکان ایرانی ریال کی قدر سمیت مختلف موضوعات کے بارے میں حسن روحانی سے پوچھ تاچھ کرسکتے ہیں، جب کہ رواں سال اپریل کے بعد سے ایرانی کرنسی کی قدر میں ڈالر کے مقابلے میں نصف تک کمی واقع ہوچکی ہے۔

خیال رہے کہ ملکی معیشت کی بدترین صورت حال پر ایرانی صدر پر شدید تنقید بھی جاری ہے، جبکہ اسی سال کے اوائل سے مہنگائی، پانی کی کمی، بجلی کی کٹوتی اور مبینہ بدعنوانیوں کے خلاف مختلف شہروں میں احتجاجی مظاہرے بھی کیے گئے ہیں۔

یاد رہے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ایران جوہری معاہدے سے دست بردار ہوکر ایران پر دوبارہ عالمی اقتصادی پابندیاں عائد کردی ہیں جس کے باعث ایرانی معیشت شدید دباؤ کا شکار ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں