The news is by your side.

Advertisement

آئرلینڈ کے خلاف پاکستان کی بیٹنگ جاری

ڈبلن : پاکستان اور آئر لینڈ کے مابین پہلے ٹیسٹ میچ شروع ہوچکا ہے، آئرش کپتان نے ٹاس جیت پر پہلے فیلڈنگ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور آئرلینڈ کے درمیان ہونے والے تاریخی ٹیسٹ میچ کا آغاز ہوگیا، پاکستان کی آئرلینڈ کے خلاف بیٹنگ جاری ہے۔

پاکستان اور آئرلینڈ کے درمیان کھیلے جانے والے پہلے تاریخی میچ میں قومی ٹیم کی آئر لینڈ کے خلاف بیٹنگ جاری ہے، چیئرمین پی سی بی نے فہیم اشرف اور امام الدین سمیت دیگر کھلاڑیوں کو بھی ٹیسٹ کیپ پہنائی۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ آئر لینڈ کے ساتھ تاریخی ٹیسٹ میچ کھیلنا قومی ٹیم کے لیے بہت اعزاز کی بات ہے، میچ کے دوسرے روز آئرش کپتان نے میچ جیت کر پہلے فیلڈنگ کرنے کا فیصلہ کیا۔

یاد رہے کہ آئر لینڈ اور پاکستان کے درمیان کھیلے جانے والے ٹیسٹ میچ کا پہلے روز بارش کی نذر ہوگیا تھا۔ بارش نے رکاوٹ نہ ڈالی تو آج دونوں ٹیموں کے درمیان اٹھانوے اوورز کا میچ کھیلا جائے گا۔

پاکستان اور آئر لینڈ کے درمیان ہونے والے میچ میں دوران بارش کا سلسلہ نہیں رکا تو میچ متاثر ہونے اور کرکٹ آئر لینڈ کو بھاری خسارے کا خدشہ ہے۔

آئرلینڈ کے خلاف 15 رکنی قومی اسکواڈ میں کپتان سرفراز احمد، بابر اعظم، اظہر علی، اسد شفیق، فہیم اشرف، فخر زمان، حارث سہیل، امام الحق، محمد عامر، محمد عباس، سعد علی، راحت علی، شاداب خان، سمیع اسلم اور عثمان صلاح الدین شامل ہیں۔

واضح رہے کہ آئرلینڈ نے ون ڈے میں انگلینڈ سمیت کئی بڑی ٹیموں کوشکست دے چکی ہے، جس نے آئر لینڈ کے لیے ٹیسٹ اسٹیٹس کے حصول کی منزل آسان بنائی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں