ضرورت پڑی تو ونود کھنہ کو اپنے جسم کا حصہ عطیہ کردوں گا، عرفان خان
The news is by your side.

Advertisement

ونود کھنہ کو اپنے جسم کے اعضاء عطیہ کردوں گا، عرفان خان

ممبئی : معروف بھارتی اداکار عرفان خان نے کہا ہے کہ ماضی کے سپر اسٹار ہیرو ونود کھنہ کی صحت یابی کے لیے دعاگو ہوں اور ان کی جان بچانے کے لیے اپنے جسم کا کوئی عضو بھی انہیں عطیہ کرنے کو تیار ہوں۔

بھارتی نجی ٹیلی ویژن کے مطابق اداکار عرفان خان نے بھارتی فلم انڈسٹری کے ماضی کے کامیاب ترین ہیرو ونود کھنہ کی بیماری پر اپنے جسم کا عضو عطیہ کرنے کا اعلان کیا ہے۔

vinod1

یہ بات عرفان خان نے اپنی نئی آنے والی فلم ہندی میڈیم کے ٹریلیر کے اجراء کے موقع پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہی، انہوں نے کہا کہ اپنے پسندیدہ ہیرو ونود کھنہ کی بیماری کی خبر سن کر تشویش میں مبتلا ہو گیا اور ان کے لیے دعاگو ہوں کہ وہ جلد از جلد صحت یاب ہو جائیں۔

vinod4

جان بچانے حوالے سے میڈیا میں آنے والی خبروں کو سن کرمجھے سخت دھچکا لگا، ان کی جلد صحت یابی کے لئے دعا گو ہوں ،اگر ونود کھنہ کی جان بچانے کے لئے اپنے جسم کو کوئی حصہ عطیہ کرنا پڑا تو فوری کر دوں گا۔

vinod6

انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا پر ونود کھنہ کی بیماری کی حالت میں تصویر دیکھ کر سکتے کی حالت میں ہوں اور اگر ضرورت پڑی تو ہندوستان کے سب سے مقبول ہیرو ونود کھنہ کی جان بچانے کے لئے وہ اپنے جسم کا کوئی سا بھی حصہ عطیہ کر دوں گا۔

عرفان خان نے ونود کھنہ کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ پوری بھارتی فلم انڈسٹری میں سب سے بہترین شخص ہیں اور وہ میرے ہی نہیں بھارت کے پسندیدہ ترین ہیرو اور فلم انڈسٹری کا اثاثہ ہیں۔vinod5

واضح رہے کہ سماجی ویب سائٹ پر ماضی کے سپر اسٹار ونود کھنہ کی اسپتال میں لی گئی تصویر گردش کر رہی ہے جس میں وہ مریضوں کے خصوصی لباس میں ملبوس اور نہایت نحیف حالت میں اپنے بیٹے اور بیوی کے ساتھ کھڑے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں