site
stats
سندھ

عرفان اللہ مروت کی پیپلزپارٹی میں شمولیت کا امکان ختم

لاہور : ن لیگ کے رہنما عرفان اللہ مروت کی پیپلزپارٹی میں شمولیت کا امکان ختم ہوگیا، بانی ارکان نے عرفان اللہ مروت کو پارٹی میں شامل نہ کرنے کا مشورہ دیا ہے، عرفان اللہ مروت نے بھی اپنے بیان سے مکرتے ہوئے اعلان کیا ہے کہ پیپلز پارٹی میں شامل نہیں ہوا۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر آصف زرداری نے اپنے بیٹیوں بختاور زرداری اور آصفہ بھٹو زرداری کا مؤقف تسلیم کرلیا ہے اور عرفان اللہ مروت کے معاملے میں مزید پیش رفت نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ آصف زرداری نے پارٹی رہنماﺅں کو اس حوالے سے مزید بات کرنے سے منع کر دیا ہے۔ دوسری جانب عرفان اللہ مروت پیپلز پارٹی میں شمولیت کے بیان سے ہی مکر گئے۔

ان کا کہنا ہے کہ میں پیپلز پارٹی میں شامل ہی نہیں ہوا، انہوں نے الزام لگایا کہ سینیٹر سعید غنی آصف زرداری اور ان کے بچوں کو آپس میں لڑوا رہے ہیں۔

اس بیان کے جواب میں پی پی کے سینیٹر سعید غنی نے کہا کہ عرفان اللہ مروت کا الزام مضحکہ خیزہے، پارٹی میں پھوٹ ڈلوانے کا سوچ بھی نہیں سکتا،اگرکوئی ایسا سوچتا ہے تواس کا ذہنی توازن درست نہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز مختلف اخبارات کی شہہ سرخیوں میں عرفان اللہ مروت کی پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری سے ملاقات اور پی پی میں شمولیت کے حوالے خبروں کی اشاعت کے بعد بختاور بھٹو اور آصفہ بھٹو کی جانب سے اس فیصلے پر شدید برہمی کا اظہار کرتے ہوئے ٹوئیٹر پر تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔

بختاور اورآصفہ کے ان ٹویٹس کے بعد آج عرفان اللہ مروت کا یہ نیا اعلان سامنے آیا ہے جس میں انہوں نے اپنے حوالے سے میڈیا میں دو روز قبل آنے والی خبروں کی تردید کر دی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top