The news is by your side.

جسم میں آئرن کی کمی معلوم کرنے کے 5 آسان طریقے

خون کی مقدار کم ہونے کی سب سے بڑی وجہ جسم میں آئرن کی کمی ہے، جس کے سبب خون کے سرخ خلیات کی تعداد کم ہو جاتی ہے جو  جسم میں آکسیجن فراہم کرنے کے لیے ذمہ دار سمجھے جاتے ہیں۔

جو افراد آئرن کی کمی کا شکار ہوجائیں تو ان کا جسم ہیمو گلوبن کی متوازن مقدار پیدا نہیں کرپاتا، جس کی وجہ سے آکسیجن کی منتقلی میں  مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

جسم میں آئرن کی کمی کی عام علامات کی جانب اکثر توجہ نہیں دی جاتی کیوں کہ اس قسم کی علامات روزمرہ کی زندگی میں بہت عام ہوتی  ہیں۔

iron-ki-kami-ka-ilaj

آئرن کی کمی کی علامات جسم کے کئی حصوں میں ظاہر ہوسکتی ہیں اور اس کے نمایاں اثرات انسان کی جلد، بالوں اور ناخنوں میں واضح نظر آتے ہیں۔

یہ ایک عام حالت ہے جو زیادہ تر خواتین کو متاثر کرتی ہے اس کی کمی پٹھوں اور ٹشوز کو مناسب طریقے سے کام کرنے سے روکتی ہے اور انہیں مطلوبہ آکسیجن حاصل کرنے سے روکتی ہے۔

آئرن کی کمی کو پہچاننے کی 5 نشانیاں
کمزور جلد : خون کے سرخ خلیوں میں ہیموگلوبن ہی ہے جو آپ کی ہتھیلیوں اور گالوں کو ان کا قدرتی سرخ یا گلابی رنگ ظاہر کرتا ہے۔ اگر آپ کے جسم میں مطلوبہ مقدار میں آئرن نہیں ہے تو آپ کی جلد کمزور ہوجائے گی۔

Anemia Rash: Causes, Pictures, and Treatment

بالوں کا گرنا : اگر آپ اپنے بالوں کے درمیانی حصے میں فاصلہ یا بالوں کے گرنے کی شکایت ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ جسم میں آئرن کی نمایاں کمی ہے۔

Hair Loss Due To Iron Deficiency: Symptoms, Treatments & Potential Ris –  SkinKraft

پیلی پلکیں : عام طور پر پلکوں کے اندرونی حصے میں سرخی مائل رنگ ہوتا ہے لیکن جب آئرن کی شدید کمی پیدا ہوجائے تو پلکوں کے اندرونی حصے پیلے یا زرد پڑجاتے ہیں۔

These symptoms of lack of blood in the body will be visible in the eyes,  start eating these 8 things

بالوں کو نقصان پہنچانا : آئرن کی کمی نہ صرف بالوں بلکہ خشک جلد ہونے کا سبب بنتی ہے کیونکہ ہیموگلوبن کی سطح کم ہونے سے بالوں کی افزائش کیلئے خلیوں کو اتنی آکسیجن نہیں مل پاتی جو ان کی ضرورت ہے۔

12 signs of hair loss to bring up to your dermatologist - Good Morning  America

نازک ناخن : آئرن کی کمی کے نتیجے میں آپ کے ناخن آسانی سے ٹوٹنا اور چپکنا شروع ہوجاتے ہیں ان کا رنگ بھی پھیکا پڑجاتا ہے اور بعد ازاں وہ درمیان اور کناروں سے ٹوٹنے لگتے ہیں۔

Iron Deficiency: 5 Early Indications to Identify Iron Insufficiency on Skin, Hair And Nails

آئرن کی کمی کی واضح علامات میں تھکاوٹ، کمزوری، سینے میں درد، ہاتھوں میں بے جان سی کیفیت اور زبان میں درد جیسی شکایات شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں