irum کچھ لوگ فاروق ستار کو کام کرنے نہیں دے رہے، ارم عظیم فاروقی azeem
The news is by your side.

Advertisement

کچھ لوگ فاروق ستار کو کام کرنے نہیں دے رہے، ارم عظیم فاروقی

کراچی : ایم کیوایم کی سابق رہنما ارم عظیم فاروقی نے کہا ہے کہ فاروق ستار کے ارد گرد کچھ لوگ ہیں جو انہیں کام کرنے نہیں دے رہے، عامرخان اور ان کا گروپ پارٹی کیلئے اچھا نہیں کررہا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں میزبان صدف عبد الجبار سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

ارم عظیم فاروقی نے ایم کیو ایم اور پی ایس پی کے اتحاد پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ اگرڈاکٹرفاروق ستار اور مصطفیٰ کمال کی نیت اچھی ہے اور دونوں ساتھ مل کرکام کرناچاہتےہیں تو ضرور کرناچاہیے۔

دونوں رہنماؤں کو سمجھنا چاہیے کہ نئی پارٹی کو کیسے لے کرچلنا ہے، تاہم کسی شخصیت کو ہدف بنا کر اس کی کردارکشی سے پارٹی کو کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ یہ بھی دیکھنا چاہیے کہ کراچی والوں کی اس ساری صورتحال میں کیا بھلائی ہے؟ ان کا مزید کہنا تھا کہ پی ایس پی اور ایم کیوایم پاکستان میں معاملات کافی عرصے سےچل رہےتھے، میرا بھی شروع سے یہ ہی پیغام تھا کہ پی ایس پی اورایم کیوایم پاکستان ساتھ ملیں۔


مزید پڑھیں: سابق صدرمشرف سے ارم عظیم فاروقی کی دبئی میں ملاقات


ایک سوال کے جواب میں ارم عظیم فاروقی نے کہا کہ ڈاکٹر فاروق ستار کے ارد گرد ایسے کچھ لوگ ہیں جو انہیں کام کرنے نہیں دے رہے، ڈپٹی کنوینئرعامر خان اور ان کا گروپ پارٹی کیلئے اچھا نہیں کررہا۔


مزید پڑھیں: ایم کیوایم میں دوبارہ شمولیت کی خبریں بےبنیاد ہیں‘ ارم عظیم


 ان کا کہنا تھا کہ ایک دم سے یہ کہنا کہ پارٹی ختم ہوگئی ہے ناممکن سا لگتاہے، مصطفیٰ کمال کی انتظامی خوبیوں سے کوئی اختلاف نہیں کرسکتا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں