کیا انوشکا شرما بھی پلیئنگ الیون کا حصہ ہوں گی؟
The news is by your side.

Advertisement

کیا انوشکا شرما بھی پلیئنگ الیون کا حصہ ہوں گی؟

لندن: بھارتی کھلاڑی اور کپتان ویرات کوہلی کی ٹیم کے ہمراہ تصویر میں انوشکا کی موجودگی پر سوشل میڈیا صارفین نے اعتراض اٹھا دیے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کی کرکٹ ٹیم انگلینڈ میں موجود ہے جہاں اُسے گزشتہ دنوں کھیلے جانے والے ٹیسٹ میچ میں انگلش بلے بازوں کے ہاتھوں شکست کا سامنا بھی کرنا پرا تھا۔

بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی کی اہلیہ بھی ٹیم کے ہمراہ برطانیہ میں ہی موجود ہیں جہاں انہوں نے دونوں ٹیموں کے مابین کھیلا جانے والا پہلا ٹیسٹ میچ بھی اسٹیڈیم میں بیٹھ کر دیکھا۔

برمنگھم میں کھیلے جانے پہلے ٹیسٹ میچ میں بھارتی کپتان نے  محتاط انداز میں ذمہ دارانہ بیٹنگ کرتے ہوئے سنچری اسکور کی اور اسے انہوں نے اپنی اہلیہ انوشکا کے نام کیا۔

مزید پڑھیں: برمنگھم ٹیسٹ: کوہلی نے شاندار سنچری انوشکا کے نام کردی

ویرات نے 100 رنز مکمل ہونے پر انوکھے انداز میں جشن منایاانہوں نے تماشائیوں میں بیٹھی اپنی اہلیہ کی طرف دیکھتے ہوئے شادی کی انگھوٹھی کو چوما اور بلا بھی ہوا میں لہرایا۔

ابھی کپتان کے جشن منانے پر صارفین کا تبصرہ جاری تھا کہ بھارتی کرکٹ بورڈ نے انوشکا کی ٹیم کے ساتھ لی جانے والی تصویر شیئر کردی جس کے بعد ویروشکا پر تنقید شروع ہوگئی۔

بھارتی کرکٹ بورڈ کے مطابق مذکورہ تصویر لندن میں موجود انڈین ہائی کمیشن کی جانب سے کھلاڑیوں کو دی جانے والی تقریب کے بعد لی گئی۔

 سوشل میڈیا صارفین نے ویرات کے برابر میں انوشکاکو دیکھ کر شدید تنقید کی کیونکہ تقریب میں شرکت کرنے والے دیگر کھلاڑیوں میں سے کسی کی اہلیہ یا خاندان کے فرد نے شرکت نہیں کی تھی۔

بھارتی مداحوں نے اداکارہ کی تقریب میں شرکت پر کڑے سوالات کیے جبکہ کچھ لوگوں نے یہ تک کہا کہ ’ممکنہ طور پر انوشکا اگلے میچ میں فائنل الیون کا حصہ ہوں گی‘۔

بی سی سی آئی نے صارفین کی تنقید کو مدنظر رکھتے ہوئے اپنا مؤقف پیش کیا کہ ’تقریب میں پروٹوکول کی کوئی خلاف ورزی نہیں ہوئی کیونکہ دیگر کھلاڑیوں کو بھی خاندان کے ساتھ مدعو کیا گیا تھا‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں