دپیکا اور رنویر سوشل میڈیا سے خوفزدہ؟
The news is by your side.

Advertisement

دپیکا اور رنویر سوشل میڈیا سے خوفزدہ کیوں؟

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ کی شادی میں موبائل فون استعمال کرنے پر پابندی ہوگی، کیا دونوں اداکاروں نے یہ فیصلہ سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی تصاویر اور ویڈیوز کو دیکھتے ہوئے کیا۔؟

بھارتی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق دپیکا اور رنویر کی شادی سے متعلق قیاس آرائیاں سچ ثابت ہوئی کیونکہ دونوں کے خاندان والے رشتے پر رضا مند ہیں اور انہوں نے اب شادی کی تیاری بھی شروع کردی۔

رپورٹ کے مطابق شادی کی تقریب کے لیے 20 نومبر کی تاریخ اٹلی کا خوبصورت ’لیک کومو‘ منتخب کیا گیا جس میں صرف مخصوص لوگوں کو مدعو کیا جائے گا۔

بالی ووڈ سے موصول ہونے والی اطلاعات کے مطابق شادی کی تقریب میں اہل خانہ اور قریبی دوستوں سمیت صرف 30 لوگوں کو مدعو کیا جائے گا اور مہمانوں پر دورانِ تقریب موبائل استعمال کرنے کی پابندی ہوگی۔

مزید پڑھیں: دپیکا اور رنویر کی شادی میں صرف دو بالی ووڈ اداکار شرکت کریں گے

ذرائع کے مطابق دونوں اداکار اور اُن کے اہل خانہ شادی کی تقریب کو نہایت سادہ اورنجی رکھنا چاہتے ہیں جس کے لیے مہمان گرامی کو کارڈ کے ساتھ ایک نوٹس بھی ارسال کیا جائے گا۔

خاندانی ذرائع کے مطابق اٹلی میں شادی کی تقریب سادہ ہوگی مگر بھارت میں دونوں اداکاروں کی طرف سے شاندار استقبالیہ دیا جائے گا جس میں بھارتی وزیر اعظم سمیت معروف شخصیات اور شوبز انڈسٹری کے ستاروں کو مدعو کیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: دپیکا اور رنویر کی شادی پکی، تاریخ کا اعلان

ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ ’تقریب میں شرکت کرنے والے مہمانوں پر موبائل یا کیمرہ استعمال کرنے کی پابندی کا فیصلہ اس لیے کیا گیا ہے کہ شادی کی ویڈیوز اور تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل نہ ہوجائیں‘۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں