The news is by your side.

Advertisement

کیا مکی آرتھر اب بھی فخر زمان کی بیٹنگ تکنیک پر کام کررہے ہیں؟ بڑا انکشاف

کراچی: لاہور قلندرز کے معروف کھلاڑی اور قومی ٹیم کے اوپنر فخر زمان بیٹنگ میں مزید بہتری کے لئے کس سے رابطے میں ہیں؟ بلے باز نے خود ہی بتادیا۔

فخر زمان پی ایس ایل میں لاہور قلندرز کا حصہ ہیں اور قومی ٹیم میں مستقل جگہ بنانے کے لئے وہ اپنی بیٹنگ میں مزید نکھار لانے کے لئے اپنی خامیوں پر کام جاری رکھے ہوئے ہیں۔

پی ایس ایل سیزن سکس کا آغاز ہوچکا ہے، لاہور قلندرز نے اپنے دوسرے میچ میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو با آسانی نو وکٹوں سے شکست سے دوچار کیا تھا، میچ کی خاص بات محمد حفیظ اور فخر زمان کی شاندار پارٹنر شپ تھی، اس میچ میں فخر زمان نے طویل عرصے بعد 82 رنز ناٹ آؤٹ کی شاندار اننگز کھیلی تھی، ان کی اننگز میں دو بلندوبالا چھکے اور آٹھ چوکے شامل تھے۔

میچ کے بعد عوامی پریس کانفرنس میں گفتگو کرتے ہوئے فخر زمان سے سوال کیا گیا کہ آپ کی بیٹنگ کو بہتر بنانے میں کس کوچ نے سب سے زیادہ محنت کی؟ جس پر لاہور قلندرز کے جارح مزاج بلے باز نےبتایا کہ میں ابھی بھی سابق کوچ پاکستان کرکٹ ٹیم مکی آرتھر سے رابطے میں رہتا ہوں، وہ مجھے بہت گائیڈ کرتے ہیں۔

فخر زمان کا کہنا تھا کہ کوئی برا لمحہ آتا بھی ہے تو سپورٹ کرتے ہیں۔

واضح رہے کہ سال دوہزار انیس میں ورلڈ کپ میں قومی ٹیم کی ناقص کارکردگی کے باعث مکی آرتھر نے بطور کوچ عہدے سے ہٹادیا گیا تھا، مکی آرتھر کے ساتھ ساتھ باؤلنگ کوچ اظہر محمود اور بیٹنگ کوچ گرانٹ فلاور بھی اپنے عہدوں سے محروم ہو گئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں