The news is by your side.

Advertisement

یہ فیملی آرہی ہے یا جارہی ہے؟ تصویری پہیلی بوجھیں

آپ اسکرین پر ایک فیملی کا سایہ دیکھ رہے ہیں جس میں مرد اور خاتون نے بچوں کے ہاتھ تھامے ہوئے ہیں، بوجھنا یہ ہے کہ یہ فیملی آرہی ہے یا جا رہی ہے؟

زمانہ قدیم سے ہی انسانی ذہنی صلاحیت کو جانچنے کیلیے پہیلیاں بوجھنے کی سلسلہ جاری ہے اور یہ روایت گزرتے وقت کے ساتھ ساتھ اپنا انداز بدلتی رہی ہے۔

موجودہ دور کیونکہ ڈیجیٹل دور ہے لیکن اس دور میں نئے انداز کے ساتھ پہیلیاں بوجھی جاتی ہیں، سوشل میڈیا پر آئے روز کوئی نہ کوئی پزل، اعداد وشمار کی بھول بھلیوں اور دماغ گھما دینے والی تصاویر پر مبنی پہیلیاں آتی رہتی ہیں۔

آج بھی ہم آپ کے لیے ایک تصویری پہیلی لائے ہیں جو ایک سائے پر مبنی ہے اور اس میں آپ نے بوجھنا ہے کہ اس تصویر میں موجود فیملی آرہی ہے یا جارہی ہے۔

تصویر میں ایک مرد اور ایک خاتون کا دو بچوں کے ہاتھ پکڑے ہوئے سایہ نظر آرہا ہے جو دیکھنے تو عام سا لگتا ہے لیکن جب یہ بوجھا جاتا ہے کہ بتائیں یہ خاندان آ رہا ہے کہ جا رہا ہے تو تصویر دیکھنے والے کا دماغ گھوم جاتا ہے۔

کیونکہ تصویر بنانے والے نے اس کمال ہوشیاری سے یہ بنائی ہے کہ پہلی نظر میں کسی بھی اینگل سے اس بات کی وضاحت نہیں ہو پاتی کہ یہ فیملی آرہی ہے یا جارہی ہے۔

چلیں اب آپ کی ذہانت کا امتحان ہے آپ بتائیں کہ آپ کو کیا لگتا ہے کہ اس تصویر میں یہ خاندان آرہا ہے یا جارہا ہے؟

کیا آپ اس کو حل کرنے میں کامیاب ہوگئے؟ اپنے جواب نیچے کمنٹس میں لازمی لکھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں