ishaq اسحاق ڈارکو برطرف کیا جائے، پی ٹی آئی کی سندھ اسمبلی میں قرارداد
The news is by your side.

Advertisement

اسحاق ڈارکو برطرف کیا جائے، پی ٹی آئی کی سندھ اسمبلی میں قرارداد

کراچی /اسلام آباد : پی ٹی آئی کے ایم پی اے نے وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کیخلاف سندھ اسمبلی میں قرارداد جمع کرادی، خرم شیر زمان کا کہنا ہے کہ ملزم وزیر خزانہ کو عہدے سے ہٹانے کے بعد گرفتار کرکے وطن واپس لایا جائے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف ملزم وزیرخزانہ اسحاق ڈار کو عہدے سے برطرف کروانے کےلئے سرگرم ہوگئی۔

اس حوالے سے پی ٹی آئی کے پارلیمانی لیڈر خرم شیر زمان نے سندھ اسمبلی میں قرارداد جمع کرادی ہے۔ قرار داد میں کہا گیا ہے کہ اسحاق ڈار پر منی لانڈرنگ کے الزامات ہیں، وزیرخزانہ کو ان کے عہدے سے ہٹایا جائے اور گرفتار کرکے وطن واپس لایا جائے۔

بعد ازاں خرم شیرزمان نے اے آروائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اسحاق ڈار کو ہتھکڑیاں لگا کر پاکستان واپس لایا جائے۔

علاوہ ازیں سینٹرل جیل سے پیپلز پارٹی کے اسیر رہنما اور رکن سندھ اسمبلی شرجیل میمن کو اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کیلئے آج بھی نہیں لایا گیا۔


مزید پڑھیں: اسحاق ڈار کا نام ای سی ایل میں ڈالا جائے، نیب کی درخواست


ذرائع کے مطابق شرجیل میمن کئی روزسے کمر کی تکلیف میں مبتلا ہیں، سینٹرل جیل میں قید پی پی رکن اسمبلی کی طبیعت ایک بار پھر خراب ہو گئی جس پر جیل انتظامیہ نے ڈاکٹروں کو طلب کرلیا۔

اسحا ق ڈار کا نام ای سی ایل میں ڈالنے پر اراکین پالیمنٹ کا ردعمل

دوسری جانب چیئرمین جسٹس ریٹائرڈ جاوید اقبال کی جانب سے وزیر خزانہ اسحا ق ڈار کا نام ای سی ایل میں ڈالنے کی منظوری کے بعد اراکین پارلیمنٹ نے اپنے رد عمل میں کہا ہے کہ اسحاق ڈار اب واپس نہیں آئینگے ان کو دوسرے مجرموں کی طرح انٹو پول سے رابطہ کرکے واپس لایا جائے۔

اس حوالے سے ایم کیو ایم پاکستان کے رکن قومی اسمبلی میاں عتیق کا کہنا تھا کہ حکومت خود کو بچانے کیلئے ان کا نام ای سی ایل میں ضرور ڈالے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں