The news is by your side.

Advertisement

اسحاق ڈار کی واپسی: ریڈ وارنٹ قانون کے مطابق جاری کریں گے، وفاقی وزیر قانون

لاہور: وفاقی وزیر قانون و اطلاعات  بیرسٹر سید علی ظفر نے کہا ہے کہ اسحاق ڈار کی واپسی کے لیے ریڈ وارنٹ قانون کے مطابق جاری کیے جائیں گے۔

لاہور ہائی کورٹ آمد کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بیرسٹر علی ظفر کا کہنا تھا کہ الیکشن ہر صورت اپنے مقررہ وقت پر ہی ہوں گے، حکومت اس حوالے سے اقدامات کررہی ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ الیکشن کے ا التواءکا کوئی جواز نہیں ،پرامن ، صاف، شفاف بروقت انتخابات کا یقین دلاتے ہیں، پرامن انتخابات کے انعقاد کے حوالے سے جو بھی مسائل ہے انہیں ہر حد تک جاکر حل کریں گے۔

مزید: بیمار اسحاق ڈار کی لندن میں پھرتیاں، ویڈیو سامنے آگئی

بیرسٹر علی ظفر کا کہنا تھا کہ اسحاق ڈار کو وطن واپس لانے کے لیے قانون کے مطابق کارروائی کی جائے گی، کسی بھی اشتہاری شخص کو لانے کےلیے قانونی طریقے سے ریڈ وارنٹ جاری کیے جاتے ہیں۔ اُن کا کہنا تھا کہ عدالتی فیصلے کی روشنی میں قانون کو دیکھتے ہوئے اسحاق ڈار کے وارنٹ جاری کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان پانی ضائع کرنے والا ملک ہے میرا خیال ہے کالا باغ ڈیم بننا چاہیے مگر اس حوالے سے جن لوگوں کو خدشات ہیں انہیں بھی دور کرنا چاہیے، سولر اور ونڈ انرجی سے بجلی کے بحران پر قابو پایا جاسکتا ہے ۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں