site
stats
عالمی خبریں

افغانستان آپریشن میں 300 داعش جنگجو ہلاک ہوئے،امریکا

نئی دہلی: افغانستان میں امریکی اور نیٹو فورسز کے کمانڈر جنرل جان نکلسن کا کہنا ہے کہ افغان فورسز نے امریکا کی مدد سے،دو ہفتے قبل کیے جانے والے آپریشن میں داعش کے تقریباً 300 دہشت گردوں کو ہلاک کردیا.

تفصیلات کے مطابق جنرل جان نکلسن کا ہندوستانی دارالحکومت نئی دہلی میں صحافیوں سے گفتگو کے دوران کہنا تھا کہ افغانستان کے مشرقی صوبے ننگرہار میں چند روز قبل پیدا ہونے والی کشیدگی امریکی آپریشن کا حصہ تھی،جس کا مقصد وہاں داعش کی صلاحیتوں کو کمزور کرنا تھا.

دولت اسلامیہ نے گزشتہ ماہ کابل میں ہزارہ برادری کے احتجاج میں ہونے والے دھماکے کی ذمہ داری قبول کی تھی،دھماکے میں 80 افراد ہلاک ہوئے تھے.

جنرل جان نکلسن نے کہا کہ امریکا کی مدد سے افغان فورسز کے آپریشن میں داعش کے اہم کمانڈروں سمیت تقریباً 300 دہشت گرد ہلاک ہوئے.

ان کا کہنا تھا کہ آپریشن میں ہلاک ہونے والے دہشت گردوں کی حتمی تعداد بتانا مشکل ہے،لیکن یہ تعداد دہشت گرد گروپ میں شامل جنگجوؤں کی کل تعداد کا 25 فیصد ہے،جس سے گروپ کو بڑا نقصان ہوا ہے.

واضح رہے کہ جنرل جان نکلسن کا مزید کہنا تھا کہ داعش کے خلاف جارحانہ اقدامات اٹھاتے ہوئے افغان فورسز 2015 کے مقابلے میں رواں سال زیادہ کامیاب رہی ہے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top