پاکستان سپر لیگ ٹی ٹونٹی میں اسلام آباد یونائٹڈ کی ٹیم کا لوگو جا ری -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سپر لیگ ٹی ٹونٹی میں اسلام آباد یونائٹڈ کی ٹیم کا لوگو جا ری

اسلام آباد: پاکستان سپر لیگ ٹی ٹونٹی میں اسلام آباد یونائٹڈ کی ٹیم کا لوگو جا ری کر دیا گیا،،تقریب رونمائی میں ٹیم کے ڈائریکٹر کرکٹ وسیم اکرم اور ہیڈ کوچ ڈین جونز کی عدم شرکت نے مزا پھیکا کر دیا۔

اسلام آباد کلب میں پاکستان سپر لیگ ٹی ٹونٹی کی ٹیم اسلام آباد یونائٹڈ کے لوگو کی تقریب رونمائی ہوئی۔تقریب رونمائی میں فرنچائز کے مالکان اور انتظامیہ نے شرکت کی ۔ ٹیم کے ڈائریکٹر کرکٹ وسیم اکرم نجی مصروفیات جبکہ ٹیم کے ہیڈ کوچ ڈین جونز اسلام آباد ائیر پورٹ سے ڈی پورٹ کر دیئے جانے کے باعث تقریب میں شرکت نہ کر سکے۔

اسلام آباد یونائٹڈ کی ٹیم نے لوگو کی تقریب نمائی خود کی اور اس موقع پر وسیم اکرم اور ڈین جونز کے تحری پیغامات میڈیا کے سامنے پیش کئے۔

وسیم اکرم نے اپنے پیغام میں پی ایس ایل کے انعقاد کو خوش آئیند قرار دیتے ہوئے اسے پی سی بی کا مثبت قدم قرا ر دیا جبکہ ڈین جونز نے اپنے پیغام میں کہا کہ ہمیشہ پاکستانی کرکٹرز اور شائقین سے محبت کی ہے۔

تقریب کے اختتام پر اسلام آباد یونائٹڈ کے مالک علی نقوی نے اے آر وائی سے خصوصی گفتگو میں کراچی کی ٹیم خریدنے پر صدر اور سی ای او اے آر وائی سلمان اقبال کو مبارکباد دی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں