The news is by your side.

Advertisement

خیبرپختونخوا میں دہشت گردی کا بڑا منصوبہ ناکام، 2 خودکش بمبار گرفتار

راولپنڈی: آپریشن ردالفساد ملک بھر میں کامیاب سے جاری ہے، خیبرپختونخوا میں خفیہ اطلاعات پر دہشت گردی کی بڑی واردات ناکام بنادی گئی، 2 خودکش بمبار گرفتار کرلیے گیے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق لکی مروت کے علاقے سرائے نوررنگ میں 2 خودکش حملہ آور پکڑے گئے، دہشت گردوں سے خودکش جیکٹس، مواصلاتی آلات برآمد ہوئے ہیں۔

دہشت گردوں کی شناخت نعمت اللہ اور صدیق اللہ کے ناموں سے ہوئی ہے جبکہ دونوں حملہ آور سرحد پار سے آئے تھے اور دہشت گردی کی منصوبہ بندی کررہے تھے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق شمالی وزیرستتان کے علاقے دو سالی کے قریب سیکیورٹی فورسز نے خفیہ اطلاعات پر آپریشن کرتے ہوئے بڑی تعداد میں اسلحہ و گولا بارود برآمد کرلیا، بلوچستان دالبندین سے دہشت گرد کو حراست میں لے لیا گیا، گرفتار دہشت گرد کے قبضے سے 400 ڈیٹو نیٹرز برآمد ہوئے ہیں۔

نیشنل یوتھ اسمبلی کےوفدکی ڈی جی آئی ایس پی آرسےملاقات

نیشنل یوتھ اسمبلی کے وفد نے ڈی جی آئی ایس پی آر سے ملاقات کی، وفد کو دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاک فوج کی کامیابیوں سے آگاہ کیا گیا، وفد نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاک فوج کی کامیابیوں کو سراہا، وفد نے عہد کیا کہ پاکستان اور پاک فوج کے خلاف منفی پروپیگنڈے کا جواب دیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں