The news is by your side.

Advertisement

ایف سی بلوچستان کا آپریشن: مشتبہ افراد گرفتار، اسلحے کی کھیپ برآمد

راولپنڈی: ایف سی بلوچستان نے مستونگ اور ڈھاڈر میں آپریشن کرتے ہوئے مشتبہ افراد کو گرفتار کرتے ہوئے اسلحے کی بڑی کھیپ برآمد کر لی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ملک بھر میں کامیابی سے جاری آپریشن ردالفساد کے تحت بلوچستان کے علاقے مستونگ اور ڈھاڈر میں‌ بڑی کارروائی کی گئی۔

ISPR

ایف سی بلوچستان کے مستونگ اور ڈھاڈرمیں انٹیلی جنس آپریشن میں‌ تین مشتبہ افراد کو گرفتار کرکے اسلحے کی بڑی کھیپ برآمد کی ہے، جس دہشت گردی کے ممکنہ حملے میں استعمال کیا جانا تھا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق اسلحےمیں دستی بم، ڈیٹونیٹرز، دیسی ساختہ بارودی سرنگیں، مواصلاتی آلات برآمد ہوئی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بلوچستان میں کارروائی، افغان باشندوں سمیت متعدد گرفتار

واضح رہے کہ ایف سی بلوچستان نے گذشتہ دونوں‌کارروائی کر کے دہشت گردی کا بڑا منصوبہ ناکام بنایا تھا، کارروائی کے دوران بارودی مواد اور اسلحہ برآمد ہوا تھا، یہ کارروائی زیرحراست ملزمان سے حاصل ہونے والی معلومات کی بنیاد پر کی گئی۔

یہ بھی پڑھیں: ایف سی بلوچستان کی کارروائی، دہشت گردی کا بڑا منصوبہ ناکام

قبل ازیں پاک فوج کے آپریشن خوشحال بلوچستان کے تحت صوبے بھر میں کارروائیاں جاری ہیں، سیکیورٹی فورسز نے غیرقانونی طورپر مقیم افغان باشندوں سمیت متعدد مشتبہ افراد کو حراست میں لے لیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں