site
stats
پاکستان

اقوام متحدہ کے فوجی مبصرین کی جی ایچ کیو آمد،ایل او سی پر بریفنگ

راولپنڈی : ترجمان آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ آج اقوام متحدہ کے فوجی مبصر کو جی ایچ کیو مدعو کر کے بھارتی اشتعال انگیزیوں پر احتجاج ریکارڈ کروایا گیا ہے۔

ترجمان آئی ایس پی آر کے مطابق اقوام متحدہ فوجی مبصرگروپ نے جی ایچ کیو راولپنڈی کا دورہ کیا جہاں اقوام متحدہ کے فوجی مبصرین کو لائن آف کنٹرول پر بھارتی اشتعال انگیزی سے متعلق بریفنگ دی گئی۔

آئی ایس پی آر کے ترجمان نے کہا کہ اقوام متحدہ کےفوجی مبصرگروپ کوایل اوسی کی صورت حال پر بریفنگ بھی دی گئی اور پاک فوج کی جانب سے ایل اوسی پر بھارتی اشتعال انگیزیوں پر احتجاج بھی ریکارڈ کرایا گیا۔

اقوام متحدہ کے فوجی مبصر گروپ کو بتایا گیا کہ لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج چھوٹے ہتھیار، آٹومیٹک اور بھاری ہتھیار استعمال کررہی ہے
اور آج بھی سبزکوٹ، ٹانڈر، کھوئی رٹہ، کوٹ کٹیرا، کریلا، بروہ سیکٹرز پر اشتعال انگیزی کی گئی جس کے نتیجے میں ایک شہری شہید اور 15 زخمی ہوئے۔

ترجمان آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ اس موقع پر اقوام متحدہ کے مبصرین کو بتایا گیا کہ لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج ہیوی مارٹر فیلڈ آرٹلری استعمال کررہی ہے اور مقامی آبادی کے نہتے شہریوں کو نشانہ بنارہی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top