The news is by your side.

Advertisement

فوج کی زیر نگرانی مردم شماری کا عمل آخری مرحلے میں داخل

راولپنڈی : آئی ایس پی آر نے کہا ہے کہ مردم شماری کا پہلا مرحلہ مکمل کرلیا گیا ہے جب کہ دوسرے مرحلے کا پہلا فیز بھی پایہ تکمیل کو پہنچ گیا ہے امید ہے 25 مئی تک دوسرا مرحلہ بھی مکمل ہو جائے گا۔

ترجمان آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ ملک بھر میں مردم شماری کے دوسرے مرحلے میں پاک فوج کی زیر نگرانی بھر پور طریقے سے جاری و ساری ہے جسے 25 مئی تک مکمل کر لیا جائے گا۔


*ملک بھر میں19سال بعد مردم شماری کا آغاز


آئی ایس پی آر کے مطابق 15 امارچ شروع ہونے والی مردم شماری کے پہلے مرحلے میں 63 اضلاع سے اکٹھا کیا گیا مواد فوج کے زیر نگرانی اسلام آباد پہنچا دیا گیا ہے جہاں اسے ادارہ شماریات کے حوالے کردیا جائے گا۔


*مردم شماری کا دوسرا مرحلہ، آرمی ہاؤس پر نمبر لگایا دیا گیا


آئی ایس پی آر کا مزید کہنا تھا کہ 25 اپریل سے شروع ہونے والے دوسرے مرحلے کا کام تیزی سے جارہ ہے جس کا پہلا فیز مکمل کر لیا گیا ہے جب کہ باقی ماندہ کام بھی 25 مئی تک پایہ تکمیل کو پہنچ جائے جائے گا۔

 واضح رہے کہ ملک بھر میں مردم شماری 19 سال کے بعد ہونے جا رہی ہے جس کا آغاز 15 مارچ کو ہوا جس میں پہلے فیز میں خانہ شماری کی گئی جب کہ دوسرے فیز میں مردم شماری سرانجام دی گئی جس کے بعد ملک کے فیگر حصوں میں اسی مرحلے کا 15 اپریل سے کیا گیا۔

جنرل زبیر محمود حیات کا دورہ آسٹریلیا 


دریں اثناء چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل زبیرمحمودحیات آسٹریلیا پہنچ گئے ہیں جہاں انہوں نے آسٹریلین چیف آف ڈیفنس فورسزسے ملاقات کی اور عالمی اورعلاقائی سیکیورٹی صورت حال اور باہمی تعاون پرتبادلہ خیال کیا۔

ترجمان آئی ایس پی آر کے مطابق آسٹریلین چیف آف ڈیفنس فورسز نے علاقے میں امن واستحکام کے لیے پاک افواج کے کردارکی تعریف کی اور دہشت گردی کے خلاف جنگ میں کستانی عوام اور پاک فوج کے جوانوں کی قربانیوں کو سراہا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں