غزہ: اسرائیلی فوج کا حملہ،7 فلسطینی شہید،14زخمیIsrael Kills
The news is by your side.

Advertisement

غزہ: اسرائیلی فوج کا حملہ،7 فلسطینی شہید،14زخمی

غزہ : اسرائیلی فوج نے حملہ کر کے سات فلسطینیوں کوشہید اورچودہ کوزخمی کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق فلسطین میں اسرائیلی جارحیت کا سلسلہ جاری ہے، اسرائیلی فوج نے ایک بار پھرغزہ میں آپریشن شروع کر دیا، حملےمیں سات بے گناہ فلسطینی شہید ہوگئے۔ جبکہ چودہ افراد زخمی ہوئے ۔

اسرائیل نے دعویٰ کیا ہے کہ اس نے غزہ میں ایک سرنگ کو تباہ کر دیا ہے، یہ سرنگ غیر قانونی سرگرمیوں کے لئے غزہ کی پٹی کو اسرائیلی علاقوں سے ملاتی تھی۔

ام کے مطابق یہ سرنگ غیر قانونی سرگرمیوں کے لئے غزہ کی پٹی کو اسرائیلی علاقوں سے ملاتی تھی، جسے بمباری کے ذریعے تباہ کردیا گیا، مزید بتایا گیا کہ اس کاروائی میں نو فلسطینی بھی زخمی ہوئے ہیں۔


مزید پڑھیں : فلسطینی صدر نے اسرائیل سے تمام رابطے معطل کر دیئے


فلسطینی وزارت صحت کے ترجمان اشرف القدرہ کا اپنے ایک بیان میں کہنا تھا کہ اسرائیلی فوج نے غزہ کی پٹی کے علاقے خان یونس میں ایک سرنگ کو بم سے اڑایا ہے اور اس دھماکے میں پانچ فلسطینی نوجوان احمد ابو عرمانہ ، عمر نصار الفلیت ، عرفات ابو مرشد ، حسن حسنين اور مصباح شبیر شہید ہوگئے ہیں۔

خیال رہے کہ فلسطینیوں پر جاری اسرائیلی مظالم پر فلسطینی صدر محمود عباس نے اسرائیل کے ساتھ سرکاری رابطے معطل کرنے کے احکامات جاری کئے تھے، حمود عباس نے کہنا تھا کہ اسرائیلی فورسز جب تک مقبوضہ بیت المقدس میں فلسطینیوں پر ظلم اور تشدد کا باب ختم نہیں کرتی اور بالخصوص قبلہ اول اور بیت المقدس میں فلسطینیوں پر عاید کردہ پابندیاں نہیں اٹھاتے اس وقت تک اسرائیل کیساتھ تمام سرکاری رابطے معطل رہیں گے۔

واضح رہے کہ فلسطین میں اکتوبر 2015 سے شروع تشدد کی نئی لہر میں اب تک 250 سے زائد فلسطینی شہید جبکہ متعدد افراد زخمی ہوچکے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں