The news is by your side.

Advertisement

اسرائیلی فوج کا حملہ، ایک فلسطینی شہید، دوسرا زخمی

یروشلم: فلسطین میں قابض اسرائیلی فورسز نے ایک بار پھر نہتے فلسطینیوں پر حملہ کردیا جس کے نتیجے میں ایک فلسطینی شہید اور دوسرا شدید زخمی ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق فلسطین میں جارحیت کی انتہا کرنے والی اسرائیلی فوج نے نہتے اور معصوم فلسطینیوں کا قتل عام جاری رکھا ہوا ہے غزہ میں اپنے تازہ حملے میں ایک فلسطینی کو شہید کردیا جبکہ دوسرا شدید زخمی ہے جسے اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے۔

غزہ کی وزارت صحت کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ غزہ کے شمالی حصے میں ایک اسرائیلی حملے کے نتیجے میں ایک 25 سالہ فلسطینی ہلاک ہو گیا ہے جس کا نام محمد الرودائی تھا، جبکہ ایک فلسطینی شدید زخمی بھی ہے۔


اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے زخمی فلسطینی نوجوان دم توڑ گیا


دوسری جانب اسرائیلی فوج نے اپنے جاری کردہ بیان میں ہرزہ سرائی کرتے ہوئے کہا ہے کہ دونوں فلسطینی ٖغزہ کے سرحدی علاقے کو پار کے اسرائیلی فوج پر حملہ کرنا چاہتے تھے، خطرات کے پیش نظر کارروائی کی جس کے باعث ہلاکت ہوئی۔

بیان میں مزید کہا گیا تھا کہ دونوں فلسطینی حملے کی نیت سے بارڈر پر آئے تھے جبکہ ان کے پاس تیز دھار آلے بھی تھے جس کے ذریعے وہ بارڈر کو کاٹنا چاہتے تھے علاوہ ازیں ان کے پاس حملے کرنے کے لیے دیگر جنگی سامان بھی موجود تھا۔


فلسطین: اسرائیلی فوج نے حملہ کرکے امدادی کشتی تباہ کردی


خیال رہے کہ گذشتہ دنوں امریکی سفارت خانہ القدس منتقل کیا گیا جس کے خلاف بھرپور مظاہرہ ہوا تھا اسی دوران اسرائیلی فوج نے فائرنگ کر کے درجنوں فلسطینیوں کو شہید اور سینکڑوں کو زخمی کردیا تھا، جبکہ دو زور قبل ان زخمیوں میں سے ایک نوجوان اپنی زندگی کی بازی ہار گیا ہے۔

واضح رہے کہ سرحد پر اسرائیلی فورسز کی وحشیانہ فائرنگ سے زخمی متعدد فلسطینی اردن کے اسپتالوں میں زیرعلاج ہیں، دوسری جانب فلسطینی وزیر خارجہ ریاد المالکی نے عالمی عدالت انصاف سے اسرائیلی فوج کے ہاتھوں نہتے فلسطینیوں کے قتل عام کی مکمل تحقیقات کا مطالبہ کیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں