The news is by your side.

Advertisement

غزہ میں اسرائیلی فوج کی فائرنگ‘ 9 فلسطینی شہید

یروشلم: غزہ میں فلسطینیوں کے احتجاجی مظاہرے کے دوران اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے 9 فلسطینی شہید اور 250 سے زائد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق غزہ کی سرحد سے ملحقہ علاقے میں فلسطینیوں کی احتجاجی تحریک پراسرائیلی فوج نے فائرنگ کرکے مزید 9 فلسطینیوں کو شہید اور 250 سے زائد افراد کو زخمی کردیا۔

فلسطینی وزارت صحت کے مطابق اسرائیلی فوج نے ماجد نامی نوجوان کو مشرقی غزہ میں فائرنگ کرکے شہید اور 250 سے زائد افراد کو زخمی کیا جبکہ خان یونس میں گولیاں لگنے سے 38 سالہ اسامہ نامی شخص شہید ہوا، اسی علاقے میں زخمی ہونے والوں کی تعداد 150 بتائی جاتی ہے۔

وزارت صحت کے ترجمان کے مطابق سر اور جسم کے اوپری حصے میں گولیاں لگنے کی وجہ سے 5 زخمیوں کی حالت تشویش ناک ہے، احتجاجی مظاہرے کے منتظمین کا کہنا ہے کہ مظاہروں میں مہاجرین، وکلاء، ڈاکٹر، یونیورسٹی طلبا، سول سوسائٹی اور دیگر طبقات سے تعلق رکھنے والے افراد شریک ہیں۔

غزہ: اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے 17 شہری شہید‘ 1500 زخمی

خیال رہے کہ گزشتہ ہفتے 31 مارچ کو فلسطینی عوام کی جانب سے اسرائیلی بارڈر پر کیے جانے والے احتجاج پراسرائیلی فورسز کی شدید فائرنگ سے 17 شہری شہید جبکہ 1500 سے زائد زخمی ہوگئےتھے۔

سعودی عرب آزاد ریاست کےفلسطینی حق کی حمایت کرتا ہے‘ شاہ سلمان

یاد رہے کہ 4 اپریل 2017 کو سعودی فرمانروا شاہ سلمان کا کہنا تھا کہ فلسطین کے حوالے سے سعودی عرب اپنے موقف پرقائم ہے اور وہ یہ ہے کہ ہم فلسطینیوں کے آزاد ریاست حاصل کرنے کے حق کی حمایت کرتے ہیں جس کا دارالحکومت بیت المقدس ہو۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں