The news is by your side.

Advertisement

امریکا نے معافی مانگنے کا تاریخی موقع گنوا دیا: حسن روحانی

تہران: ایران کے صدر حسن روحانی نے امریکا کی جانب سے عائد پابندیوں پر کہا ہے کہ امریکا نے ایران سے معافی مانگنے کا تاریخی موقع گنوا دیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ امریکی پابندیاں کرونا وائرس کے خلاف ایرانی کوششوں کو نقصان نہیں پہنچا سکیں، امریکا نے ایران پر عائد پابندیاں اٹھانے اور معافی مانگنے کا تاریخی موقع گنوا دیا۔

حسن روحانی نے کہا کہ پابندیوں کے باوجود تہران کی وائرس کے خلاف مہم متاثر نہیں ہوئی ہے۔ انھوں نے کابینہ ویڈیو میٹنگ میں کہا کہ کرونا کی وبا امریکیوں کے لیے ایک اہم موقع تھا کہ وہ معافی مانگتے، اور ایران پر سے غیر منصفانہ پابندیاں ہٹائی جاتیں، انھیں چاہیے تھا کہ ایرانیوں کو باور کراتے کہ وہ ان کے خلاف نہیں ہیں۔

کرونا سے نبرد آزما ایران پر امریکا نے مزید پابندیاں لگادیں

خیال رہے کہ کرونا وائرس سے اموات کی تعداد کے لحاظ ایران دنیا میں چھٹے نمبر پر آ چکا ہے، جہاں وائرس سے 3,036 افراد جاں بحق ہو چکے ہیں، جب کہ 47,593 افراد وائرس سے متاثر ہوئے۔ گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں 136 افراد جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔ دوسری طرف تشویش ناک امر یہ ہے کہ 3,800 ایسے مریض ہیں جن کی حالت نازک قرار دی جا رہی ہے۔

ادھر امریکا کرونا وائرس کے مجموعی کیسز کے لحاظ سے دنیا کا نمبر ایک ملک بن چکا ہے، جب کہ اموات کے لحاظ سے تیسرا ملک بن چکا ہے۔ امریکا میں کرونا وائرس سے اب تک 4,059 افراد ہلاک، جب کہ 188,639 افراد متاثر ہوئے ہیں۔ 4,576 ایسے مریض ہیں جن کی حالت تشویش ناک ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں