اٹلی : بدنام زمانہ سسلین مافیا کا عمر رسیدہ ’گارڈ فادر‘ گرفتار Italian Mafia
The news is by your side.

Advertisement

اٹلی : بدنام زمانہ سسلین مافیا کا عمر رسیدہ ’گارڈ فادر‘ گرفتار

روم : اطالوی پولیس نے اہم کارروائی کرتے ہوئے سسلین مافیا کے نئے سربراہ سیٹی مو مینیوکو 45 ساتھیوں سمیت گرفتار کرلیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ پالیرمو نیٹڈ میں اطالوی پولیس نے غیر معمولی چھاپہ مار کارروائی کے دوران سسلین مافیا کے نئے سربراہ 80 سالہ جیولر سیٹی مومینیو کو گرفتار کیا ہے۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ گرفتار سسلین رہنما کو رواں برس مئی میں ایک اجلاس کے دوران مافیا کا ’گارڈ فادر‘ سربراہ منتخب کیا گیا تھا۔

اطالوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ مافیا کے سابق سربراہ ٹوٹو رینا کے سنہ 2017 میں جیل میں موت واقع ہونے کے باعث سسلین مافیا کے نئے سربراہ کومنتخب کرنے کےلیے پہلی مرتبہ اجلاس کا انعقاد کیا گیاتھا۔

اطالوی پولیس کا کہنا ہے کہ مذکورہ مافیا کے نومنتخب گارڈ فادر کی گرفتاری کے بعد سسلین مافیا کی کمر ٹوٹ گئی ہے۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا ہے کہ مذکورہ مافیا کے خلاف عدالت میں بھتہ خوری، اسلحے کی غیر قانونی خریدو فروخت و سپلائی، آتشزدگی کے واقعات سمیت متعدد مقدمات درج ہیں۔

داعش کےسربراہ کی ایک اہلیہ اوربیٹی گرفتار

واضح رہے کہ پالیر مونیٹڈ وہی جگہ ہےجس کے بارے میں مشہور ناول نگار ماریوپوزو نے سنہ 1969 میں ’دی گارڈ فادر‘ کے نام سے ناول تحریر کیا تھا۔

غیر ملکی میڈیا کا کہناہے کہ مافیا کا گرفتار سربراہ اس سے قبل بھی سنہ 1980 اور 1990 میں مافیا سے منسلک رہنے اور دیگر جرائم کی بنیاد پر جیل کاٹ چکا ہے۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ مذکورہ مافیا کے نئے سربراہ کے انتخاب سے معلوم ہوتا ہے کہ سسلین مافیا ابھی مکمل طور پر ختم نہیں ہوئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں