site
stats
عالمی خبریں

روم:اٹلی کے بڑے شہروں میں میئرشپ کےلیے انتخابات

روم :اٹلی کےشہروں میں میئرشپ کےلیے انتخابات میں عوام نےحقِ رائے دہی کااستعمال کیا،فائیواسٹا موومنٹ کا انتخابات میں دیگر جماعتوں پر پلڑا بھاری ہے.

تفصیلات کے مطابق اٹلی کے بڑے شہروں میں ہونےوالےانتخابات سےمتعلق تجزیہ کاروں کی رائےہےکہ میئر شپ کے لیے انتخابات وزیراعظم اورڈیموکریٹک پارٹی کےسیکرٹری ماتیورینزی کےلیےامتحان سےکم نہیں ہے.

انتخابات کو ماتیورینزی کے لیے اعتماد کا ووٹ قرار دیا جارہا ہے، اسٹیبلیمنٹ مخالف فائیواسٹار موومنٹ انتخابات میں بڑی کامیابیاں سمیٹتے ہوئی دکھائی دے رہی ہے.

اٹلی میں میئرشپ کے انتخابات میں تیرہ ملین یا بالغ آبادی کا ایک چوتھاہی حصہ انتخابات میں 1300 قصبوں،شہروں کے لیےووٹ ڈالنے کے اہل ہیں،اگرچہ سیاسی توجہ اٹلی کے بڑے شہروں روم، میلان، نیپلز اور ٹیورن پر مرکوز ہے.

اسٹیبلشمنٹ مخالف فائیواسٹار موومنٹ جو غریب افراد کے لیے بنیادی انکم سپورٹ اور یوروزون سے انخلا کے لیے ریفرنڈم کا وعہ کررہی ہے، انتخابات سے قبل سروے کے اعدادوشمار کے مطابق ووٹرزفائیواسٹار موومنٹ کو کرپشن کے خلاف برسرپیکار قوت مانتے ہیں.

روم میں فائیواسٹارکی امیدوار ورجینیاشہرکی پہلی خاتون میئربننےکےلیے پرامیدہیں،دوسری جانب میلان میں وزیراعظم کےحمایت یافتہ امیدوارکوکڑےمقابلےکاسامناہے.

واضح رہے کہ اسٹیبلشمنٹ مخالف فائیواسٹار موومنٹ کوانتخابات میں حکمران جماعت پر برتری حاصل ہے.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top