The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اٹلی کو کورونا وائرس کی دوا کلورو کوئین فراہم کرے گا

اسلام آباد : پاکستان کورونا وائرس کے علاج کیلئے استعمال کی جانے والی کلورو کوئین ٹیبلٹ اٹلی کو فراہم کرے گا، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اس حوالے سے اہم کردار ادا کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کورونا وائرس کی وبا پر قابو پانے کیلئے پاکستان نے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے ملک اٹلی کی مدد کا فیصلہ کیا ہے اس سلسلے میں پاکستان اٹلی کو 5 لاکھ کلورو کوئین کی ٹیبلٹس فراہم کرے گا، کلوروکوئین دوا اب تک کورونا وائرس کے علاج کیلئے مؤثر ثابت ہورہی ہے۔

اٹلی کو ادویات عطیہ کرنے کا باضابطہ فیصلہ وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور اٹلی کے سفیر کے درمیان ملاقات میں کیا گیا جب وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اٹلی سفارت خانے کا دورہ کیا اور کرونا وائرس کے حوالے سے اٹلی کی صورتحال پر اس مشکل وقت میں پاکستان کے ساتھ ہونے کا یقین دلایا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا اٹلی کو کلوروکوئین کی فراہمی میں اہم کردار ہے
اطالوی حکام کا کہنا ہے کہ مشکل کی اس گھڑی میں پاکستان کی جانب سے اٹلی کی مدد بہت بڑا فیصلہ اور کلیدی قدم ہے۔ اٹلی پاکستان کے اس جذبہ ایثار کو کبھی فراموش نہیں کرے گا۔

واضح رہے کہ کلوروکوئین نامی دوا ملیریا کے علاج کے لیے استعمال کی جاتی ہے۔ کچھ روز قبل امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ امریکہ میں کرونا وائرس کے علاج کے لیے ملیریا سے لڑنے والی دوا کلوروکوئین کا استعمال ہوگا۔

جس کے بعد دنیا بھر میں اس دوا کی مانگ میں اضافہ ہوا تھا اور کرونا وائرس کے مریضوں پر اس دوا کا خاطر خواہ اثر بھی نظر آیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں