The news is by your side.

Advertisement

امریکی صدرکی بیٹی ایوانکا ہیلی کاپٹر حادثے میں بال بال بچ گئیں

واشنگٹن : امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ کو لے جانے والا ہیلی کاپٹر انجن فیل ہونے کے باعث حادثے سے بال بال بچ گیا، ہیلی کاپٹر کو بحفاظت واپس واشنگٹن ایئر پورٹ اتار لیا گیا۔

رطانوی میڈیا کے مطابق امریکی صدر کی بیٹی ایوانکا اپنے شوہر جیرڈ کشنر کے ساتھ واشنگٹن سے نیویارک جا رہی تھیں کہ اڑان بھرتے ہی ہیلی کاپٹر کا انجن فیل ہوگیا، جس پر ہیلی کاپٹر کو بحفاظت واپس واشنگٹن ایئر پورٹ اتار لیا گیا۔

ہیلی کاپٹر میں ایوانکا ٹرمپ اور ان کے شوہر کے علاوہ سکیورٹی افسر بھی موجود تھا۔

یاد رہے کہ امریکی صدر کی بیٹی ایوانکا اور ان کے شوہر جیرڈ کشنر وائٹ ہاؤس میں سینئر مشیر کے طور پر اپنی خدمات انجام دے رہے ہیں۔

خیال رہے کہ ٖڈونلڈ ٹرمپ کے عہدہ صدارت سنبھالنے کے بعد سے ایوانکا وائٹ ہاؤس میں مستقل موجود رہی ہیں جبکہ ایوانکا ہر اہم سرکاری تقریبات اور مصروفیات میں صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے ساتھ موجود ہوتی ہیں اور خاصی بااثر سمجھی جاتی ہیں۔

واضح رہے کہ ایوانکا ٹرمپ فیشن کی دنیا میں اپنا نام رکھتی ہیں اور انکو سیاسی عہدوں اور کاموں کا کوئی تجربہ نہیں ہے تاہم انھوں نے ڈونلڈ ٹرمپ کی صدارتی مہم میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں