The news is by your side.

Advertisement

ایوانکا ٹرمپ کو سوشل میڈیا پر ہزیمت کا سامنا، صارفین کی شدید تنقید

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی صاحبزادی ایوانکا ٹرمپ کو سوشل میڈیا پر اس وقت ہزیمت اور شدید تنقید کا سامنا کرنا پڑا جب انہوں نے ایک اسٹوری پوسٹ کی۔

تفصیلات کے مطابق ایوانکا ٹرمپ افریقی ملک اتھوپیا کے وزیراعظم آبے احمد کو نوبل انعال جیتنے پر مبارکباد دیتے ہوئے سوشل میڈیا پر املا کی غلطی کر بیٹھیں، جس پر انہیں صارفین نے آڑے ہاتھوں لیا۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر آبے احمد کو مبارکباد دینے کے لیے ایوانکا نے اسٹوری لگائی، جہاں انہوں نے ’’Nobel‘‘ کی جگہ ’’Noble‘‘ لکھ دیا جس پر انہیں شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا۔

ایک صارف نے تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سمیت ایوانکا ٹرمپ کو بھی احمق قرار دیا۔

ایک اور سوشل میڈیا صارف نے لکھا کہ ’ایوانکا ٹرمپ نے ایسے شخص کو نوبل انعام جیتنے پر مبارک باد دی جو انہیں انسٹاگرام پر فولو ہی نہیں کرتا‘۔

خیال رہے کہ اس سے قبل بھی ایوانکا ٹرمپ متعدد بار سوشل میڈیا پر املا کی غلطیاں کرچکی ہیں۔ علاوہ ازیں انہیں متازع لباس زیب تن کرنے پر بھی تنقید کا سامنا رہا ہے۔

امن کا نوبل انعام ایتھوپیا کے وزیراعظم کے نام

واضح رہے کہ حال ہی میں افریقی ملک ایتھوپیا کے وزیراعظم آبے احمد کو دوملکوں کے درمیان دہائیوں سے جاری جنگ کے خاتمے کے لیے اہم کردار ادا کرنے پر نوبل انعام کاحقدار قرار دیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں