The news is by your side.

Advertisement

جیکب آباد میں پولیس مقابلہ‘ ڈاکوعلی نوازناریجو2 ساتھیوں سمیت گرفتار

جیکب آباد : صوبہ سندھ کے شہر جیکب آباد میں پولیس نے مبینہ مقابلےکے بعد ڈاکو مبین ناریجو کے بھائی علی نواز ناریجو کو زخمی حالت میں دو ساتھیوں سمیت گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق جیکب آباد میں پولیس کے مطابق تھانہ گڑھی خیروکی حدود میں دادن موڑ پرواردات کی نیت سے بیٹھے ڈاکوؤں نے پولیس کو دیکھ کر فائرنگ شروع کردی۔

پولیس کی جوابی فائرنگ کے بعد پولیس نے سندھ کے بد نام ڈاکو مبین ناریجو کے بھائی علی نواز ناریجو کو زخمی حالت میں دو ساتھیوں سمیت گرفتار کرکے ان کے قبضے سےایک جی تھری رائفل دو ٹی ٹی پسٹل اورسو سے زائد گولیاں برآ مد کرلی۔


اوکاڑہ میں پولیس مقابلہ ‘2ڈاکوہلاک


خیال رہے کہ 17 مارچ 2017 کو صوبہ پنجاب کے شہراوکاڑہ میں پولیس کے مبینہ مقابلےمیں دو ڈاکو ہلاک جبکہ تین فرارہونے میں کامیاب ہوگئے تھے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ فرنٹیئر کور بلوچستان نے شمالی پشین کے علاقے طورے شاہ سے دھماکہ خیز مواد سے بھری گاڑی کو تحویل میں لیا تھا جس کے ماسٹر مائنڈ اور اس کے دو ساتھیوں کو بھی حراست میں لیا گیا تھا۔


لاہورمیں سی ٹی ڈی کی کارروائی‘ 5 دہشت گرد ہلاک


واضح رہےکہ رواں ماہ 1 اکتوبر کو صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں سی ٹی ڈی نے کارروائی کرتے ہوئے 5 دہشت گردوں کو ہلاک کردیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں